Lokallags t-skjorter region midt

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Slenger ut et forslag i luften (sitat Benny), om å kanskje fikse noen lokallags t-skjorter? Har Sava her på Brekstad, og kan kanskje prøve å inngå en avtale med de med å få trykkt på noen logo? Gjerne kom med forslag til logo og plassering, og håper å få med moderatorene fra region midt på dette også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite respons her gitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig sort skjorte med VW-Audi Club Norwegen trykk på brystet, og på baksiden er det et trykk av en bakfull trønder som skrur på femmermotor med Region Midt skrift under :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne sikkert vært mulig dette.

Du kan jo sjekke litt priser da. Har en kompis i Meråker som driver trykkeri også som kan lage sånn :)

 

Kan jo prøve og sjekke litt med hvordan de andre lokallagene har gjort dette? Vet det er noen som har slike skjorter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe her da?

Ser at folkene i Ålesund Lokallag har fikset noe med Softshell jakker, gensere, t-shirt's.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bahh , denne posten har gått meg husforbi.: klø :

Hadde vært morro å fått til en t-skjorte med no design hvertfall.

Var det noen som klarte å oppdrive nå priser på slikt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre litt med en lokal kar i Meråker som jeg bruker til trykking osv. Spørsmålet er om hva vi skal ha, og om det skal trykkes eller broderes?

Kan sikkert ta med noen prøver på et lokaltreff en gang, da jeg har jakker med liten brodert logo og noen skjorter med trykk.

 

Vær obs på att vi bør få med en del folk på noe slikt, da det ofte er oppstarten som koster litt. Om det skal broderes så må det lages en "mal" som koster litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iallefall Klubblogo på ene sida av brystet, med region midt iallefall. Eventuelt noe annen reklame på f.eks skjortermet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gjort seg med lokal t-skjorte ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter dennne, garantert kjøp dette. Hvis det blir noe av det da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God idé :)

 

Jeg kunne tenkt meg en genser eller tynnere jakke.

 

Men ikke så happy for reklame på klærne jeg da :P

 

Broddering er vel best, men dyrest. Trykk kan vel fort dette av med tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For så vidt enig..Kanskje Marius kan sjekke ut dette? Hvilke kostnader dette kan komme på? Sorte t-skjorter med region midt logo på, og klubblogo seff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For så vidt enig..Kanskje Marius kan sjekke ut dette? Hvilke kostnader dette kan komme på? Sorte t-skjorter med region midt logo på, og klubblogo seff..

 

Skal sende en mail og høre litt jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men regner med det er enklere og få det billigere jo flere vi bestiller. Skal vi da ta trykk med region midt? Slik att vi kan få med folk både fra nord og sør-trøndelag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor stor forskjell det er på en sørtrønder og en nordtrønder, eller om det er noen revaliseringer ute å går :P hehe.

 

Men for min del så holder det med Region Midt-Norge :)

 

Satser på å bli kjent med alle i Sør-Trøndelag så slipper å ha en t-skjorte på seg for at vi skal vite hvem det er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor stor forskjell det er på en sørtrønder og en nordtrønder, eller om det er noen revaliseringer ute å går :P hehe.

 

Men for min del så holder det med Region Midt-Norge :)

 

Satser på å bli kjent med alle i Sør-Trøndelag så slipper å ha en t-skjorte på seg for at vi skal vite hvem det er :P

Enig her..Holder med Region Midt for meg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha en slik. Men stemmer for brodering, da trykket kommer til å bli slitt av rimelig kjapt.

Kjærringa vasker klær konstant, så tar vel bare et par dager før trykket er slitt av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i en t-skjorte eller genser elns jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vær greit med t-skjort og genser =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har som sagt sendt mail med prisforespørsel på dette med brodering. Snakket med han som skulle finne pris til meg, og han beklaget att det hadde gått litt i glemmeboken, men skal få til uke :) Er det noen andre steder det går ann og høre på pris på brodering av skjorter også?

 

Er vel viktig og få med en del folk på dette, da det blir billigere jo flere vi bestiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe mer Marius? Mitt forsalg er VW og Audi logo på venstre bryst, VACN klubblogo på hver skjorteerm helt i ytterkant, og vacn region-midt bak på ryggen..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke hørt noe mer enda. Spørs om det gikk i glemmeboken igjen. Skal prøve en gang til, ellers så får vi sjekke med noen andre leverandører :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.