Kolonne kjøring Drammen 23?

Anbefalte innlegg

Tenkte bare se ann interresen og hvem som har lyst til å være med å lage en kolonne til Drammen nå førstkommende søndag den 23 august.

 

Treffet begynner med innkjøring kl 10 så tenkte evt satse på en felles avreise fra Hamar og møtes på kjent Statoil station vis a vis CC.

Nå er det jo som kjent en del vei arbeid nedover til Gardemoen, så avreise fra Hamar kl 08.00 burde vel passe greit.. eller ?? : rolleyes

 

Så folkens, hvem er med? : klø :

 

edit: kult om noen hadde hatt med kamera og tok noen heftige kjørebilder på turen, spes der det er 2 felt :D (evt kanskje et video kamera)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg, stian wethammer og Fredrik Nordlien skal nedover i hvertfall avreise 8 høres helt greit ut. da treffer vi nok rett i rumpa på kolonna fra Oslo i hvertfall.

 

Er nok mange som har kamera men trenger en co-pilot til å ta bildene. Skal handle meg nytt selv på lørdag men må lære meg å håndtere det først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis planene mine går som planlagt,er det bare å henge seg på kollonerompa deres eller? : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis planene mine går som planlagt,er det bare å henge seg på kollonerompa deres eller? : )

 

velkommen skal du være : vinke : blir det flere av dere fra "O store dalen" eller??

Vi tenkte da som nevnt i inlegget over her å reise fra Statoil kl 08.00

bare så du er klar over det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

 

 

 

 

btw: fått med en til også, med en Passat :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Raymond :). Har du noen av bildene jenta di tok under turen av bilene i fart under turen til Drammen i Kolonna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Raymond :). Har du noen av bildene jenta di tok under turen av bilene i fart under turen til Drammen i Kolonna?

 

hei. Har hvertfall et bilde, må bare få lagt det inn på maskina først så kan jeg sende det på pm.

 

(og forresten, hun er bare venninna mi : flau : og var passasjer denne dagen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.