Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Vi i Indre Sogn og valdres driver å danner et lokallag(Valdres/indre Sogn lokallag) som er i boks i løpet av et par uker.

Vi har nå diskutert om å arrangere et treff på Leira camping(ca 5km sør for Fagernes)

Treffet vil vare en helg(dvs sosialt samvær på Lørdagen(30.4) med forhåpentligvis levende musikk og ølservering)

Søndag vil det bli premieutdeling i mange klasser people choice,long distance, gamle og ny vag +++.

Har vært i kontakt med personer fra Bergensområdet og i Sogn og dem er meget interiserte.

Fagernes ligger jo sentral siden det ligger midt i sør norge.

Oslo-18mil, Bergen 32mil, Trondheim 40mil, Lillehammer/Hamar 15mil, Drammen 18 mil + kort vei fra Møre & Romsdal (over Valdresflya)

Det vi mener med denne tråden(Kenneth Sandnes & meg) er "lodde" stemningen blandt dere om dette er noe å satse på??

Kom gjerne med innspill!

 

kenneth_sandnes@hotmail.com

t-jord@online.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres spennende ut, men å ha "pokalrace" både hos dere og i Halden 3 uker etterpå blir vel litt tett? Hva med bare å ha et rent treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Tor Håvard.!! :glad:

 

På tide med ett eget lokallag her oppe i dalen.

Valdres er absolutt et ypperlig sted å arrangere treff.!!

 

Hva med å bruke flystripa..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres spennende ut, men å ha "pokalrace" både hos dere og i Halden 3 uker etterpå blir vel litt tett? Hva med bare å ha et rent treff?

 

Syns du at du får for mange pokaler du eller??? :D

 

Gleder meg som bare det til sommeren jeg nå, så treff blir det etter min meining i dag, aldri for mange av ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du at du får for mange pokaler du eller??? :D

 

Gleder meg som bare det til sommeren jeg nå, så treff blir det etter min meining i dag, aldri for mange av ;):D

Nei Ørjan, men er det vits å ha to utstillingstreff med 3 ukers mellomrom da? Det koster både penger og mye arbeid. BTW så har jeg ikke fått noen pokal, er ikke derfor jeg drar på treff. men det er en helt annen historie....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke flystripa..?

 

 

Det spørs om vi får lov til å leie/låne flystripa etter at opel Motorsportclub hadde treff der for 3 år sia.

Men vi kan jo spørre dem...

(2km med flystripe burde jo være langt nok til å få testet ut bilene, men da må vi sikkert leie ambulanse?? -- hvis ikke røde kors hjelpekorps holder??

(dette vet vel du Andre? Er ikke du korpssjef i Nord Aurdal rødekors hjelpekorps nå??

Men i første omgang har vi ment det som et utstillingstreff :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstilling er bra i første omgang..

 

Vi får trå til med ett skikkelig VW-Audi treff seinere.. Så får vi vist resten hvordan man "gjør" det i Valdres.!!? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke flystripa..?

 

 

Det spørs om vi får lov til å leie/låne flystripa etter at opel Motorsportclub hadde treff der for 3 år sia.

Men vi kan jo spørre dem...

(2km med flystripe burde jo være langt nok til å få testet ut bilene, men da må vi sikkert leie ambulanse?? -- hvis ikke røde kors hjelpekorps holder??

(dette vet vel du Andre? Er ikke du korpssjef i Nord Aurdal rødekors hjelpekorps nå??

Men i første omgang har vi ment det som et utstillingstreff :-)

 

 

Hør med asgeir i røde korsen, han er vel ikke vond å be hvis det er no bil greier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak !!!

 

Jeg er selvfølgelig med !

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer.......................hehe

 

er vel litt over 2 timer å kjøre det..:) (fra OSLO)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer.......................hehe

 

er vel litt over 2 timer å kjøre det..:) (fra OSLO)

 

Det stemmer.. Valdres er et ypperlig sted å arrangere treff. Midt i hjertet av Norge.!! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hit må jeg også om det blir noe.

Familien har hytte like ved fagernes så dette passer jo perfekt!

 

(selv om jeg ikke har audi for øyeblikket...... : rolleyes )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fest på hytta deres etterpå da, Stig Are ? ;) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres veldig bra ut Tor Håvard. Takk for sist forresten. Jeg har aldri vært i Valdres, så da får jeg vel muligheten til å ta meg en tur dit også da.:glad::venner:

 

Og Arne. Det er jo opp til lokallaget der oppe om de vil jobbe litt? Det blir jo ikke mere jobb på andre, ettersom det ikke er de samme som arrangerer hver utstilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres veldig bra ut Tor Håvard. Takk for sist forresten. Jeg har aldri vært i Valdres, så da får jeg vel muligheten til å ta meg en tur dit også da.:glad::venner:

 

Og Arne. Det er jo opp til lokallaget der oppe om de vil jobbe litt? Det blir jo ikke mere jobb på andre, ettersom det ikke er de samme som arrangerer hver utstilling?

joda Roger... skal vi cruise oppover sammen kanskje? Over....Roger?...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda Roger... skal vi cruise oppover sammen kanskje? Over....Roger?...hehe

 

Den er Roger, Roger,Arne???

Høres ut som en bra plan det vet du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fest på hytta deres etterpå da, Stig Are ? ;) ;)

 

Slettes ingen umulighet.

Jeg drar opp og ligger over på hytta så ikke helt umulig med litt sprell der. ;)

 

bare litt synd at 1.mai er på en søndag.... : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Tenkte dere på Leira camping og hyttesenter eller Strandefjorden hytte og fritidssenter.

Broder'n driver Leira camping og hyttesenter, skjønner du! Kunne sikkert ordna no telt med servering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Tenkte dere på Leira camping og hyttesenter eller Strandefjorden hytte og fritidssenter.

Broder'n driver Leira camping og hyttesenter, skjønner du! Kunne sikkert ordna no telt med servering

 

Nå skal ikke jeg svare for Tor Håvard, men regner med Leira Camping er det mest naturlige stedet å ha treffet på.!!

 

Broren til Lars Tore du asså..? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vet du !! :nana: Kan vel hende det går an å ta en pils og da ?

(og la bilen stå)

:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vet du !! :nana: Kan vel hende det går an å ta en pils og da ?

(og la bilen stå)

:venner:

 

Selvfølgelig.!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla..

 

Etter suksessen i drammen, har vi trondhjæms gutta bestemt at vi ska gjør en tradisjon på å start sesongen med 1 mai treff.. så vi er vell 4 stk herfra som kommer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pratet med min bror som driver Leira Camping og hyttesenter og det skulle ikke være noe problem å finne en stor gressmatte med plass til mange biler, Servering og telt og diverse må vi komme tilbake til når det nærmer seg.

Hvem er det som er Formann/Leder i Valdres (Sogn) lokallag ? :confused:

Vi må få spikra dette så alle kan sette av datoen. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pratet med min bror som driver Leira Camping og hyttesenter og det skulle ikke være noe problem å finne en stor gressmatte med plass til mange biler, Servering og telt og diverse må vi komme tilbake til når det nærmer seg.

Hvem er det som er Formann/Leder i Valdres lokallag ? :confused:

Vi må få spikra dette så alle kan sette av datoen. : haha :

DEt er Jan Brede som er Lokallagsleder,men så vidt jeg hadde dem fiksa me telt og ølservering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.