Anbefalte innlegg

Morn.

Er det noen som skal til rudskogen neste helg?

Tenker bruttern og meg drar bort en som vanlig(hvis været er greit). Men jeg skal jobbe på fredag, og er ikke ferdig før 19.00 . Så det er tidligst når jeg kan dra fra Grimstad, og jeg sitter med teltet fortsatt siden jeg har vært mindre i arendal i sommer enn her på forumet :) . Så som sist gang, hvis noen har plass og har lyst til å få opp teltet så er det bare å si ifra så kan jeg levere det?

 

Per Henrik: Nå bor jeg i Grimstad igjen, så jeg er stadig forbi Arendal, så kan komme innom på verkstedet med teltet hvis du eller Lars Inge skal opp, og har plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke at jeg rekker treffet....

Det kommer en rakker for å se på båten i helgen,

så da bør jeg vel være i nærheten ;).

Si i fra hvis teltet trenger "tak over hodet" etter treffet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal opp jeg..

 

Tauer med den nye campingvogna tenkte jeg, så alle fasiliteter er på plass, med lager mulighet :P

 

Gleder meg, tenker jeg drar inn på formiddagen jeg.. noen som skal inn eller? Tommy? ? ? ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere????

 

Dårlig, Geir skal vel da, meeen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt og tatt en helgetur, men med det programmet jeg kjører om dagen har jeg vel egentlig ikke helg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hrmpf, ta deg fri vel.-. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.