Strass/diamanter i interiør

Anbefalte innlegg

det er sånne "hull" der fra før av. Så jeg tok opp en bitteliten stein, plasserte steinen på limtuben så jeg fikk på nok lim, og dytta den inn i hullet. For at fingeren min ikke skulle limes fast også, brukte jeg en tannpirker til å holde den på plass til limet tørka såpass at steinen satt fast av seg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke bildene jeg. Har du link?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting bare... Har bilen airbag? Når den eventuelt løser ut vil vel "diamantene" sprute i alle retninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting bare... Har bilen airbag? Når den eventuelt løser ut vil vel "diamantene" sprute i alle retninger?

 

: haha : Tenk deg synet som møter ambulanse sjåføren da..

Anne Mette som sitter "smilende" på panseret etter ett "krasjet", som SEF GIKK BRA, med "diamanter" rundt om i hele trynet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting bare... Har bilen airbag? Når den eventuelt løser ut vil vel "diamantene" sprute i alle retninger?

Har airbag ja. Veit ikke helt hva som skjer når den løses ut, hvor airbagen kommer ut liksom. men, med mindre emblemet ikke blir sprengt i fillebiter, så vil det vel heller ikke regne diamanter? Og dersom plastikken og emblemet blir sprengt i fillebiter så må vel det være farligere enn noen skarve plastikkdiamanter. Nei, detta har jeg ikke tenkt på før;)

 

Ørjan: kræsj med stil, veitdu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.