Anbefalte innlegg

hei,

jeg er utmerket klar over hva noen av de her inne synes om å style en Audi C4,

men jeg er av den tyen som må gjøre noe hele tiden, forandre noe, style noe.

¨noen ganger til det bedre, noen ganger til det verre.......:)

Så jeg slenger da inn en tråd likevel

 

altså, på Tuningstore.no fant jeg noe Add-on fangere, (fram og bak) som jeg syntes så litt aktuelle ut.

det var selvfølgelig av den typen som erstatter den nedrste delen av fangeren......

 

det sto selvølgelig også som det gjør overalt ellers: "enkel å montere, passer perfekt....osv osv"

 

men jeg har hørt så mye dårlig om slikt add-on styling, angående passform og slikt.

hva mener dere??

 

produktet kom forøvrig fra "DC-ICE Styling"

addon-audi.jpg

addon-audi2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den frontfangeren kan jeg kanskje være med på å diskutere,

men den bakfangeren er da vel slettes ikke værst????

add-onaudi3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send ein PM til Rune Wilthil så kan han nok svare på det personlig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert sånn fra projektzwo og det passa rett på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakfangeren passet bilen veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prata med en av de som drev å solgte disse produktene.

fikk fortalt at fangerene kom i glassfiber, og det da ble en del jobbing med å få montert det......

han var ikke sikker men, hen mente å huske det.

vet ikke hvor mye en skal legge i det jeg men..... har aldri prøvd å tilpasse glassiberstyling til plastikkfangere før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nokså greit å tilpasse en glassfiber add-on på en plastfanger hvis kvaliteten på produktet er bra. Har vært med og montert flere add-on på forskjellige biler og opplevd litt av hvert. Det som er kjedelig er at på noen biler så må man kutte i stykker halve orginale fangeren for å tilpasse add-on.

Skal faktisk være med en kamerat som har kjøpt samme add-on til samme bil som din, og hjelpe han med montering av den til helgen. Kan ta noen bilder av hele prossesen og legge dem ut her etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nokså greit å tilpasse en glassfiber add-on på en plastfanger hvis kvaliteten på produktet er bra. Har vært med og montert flere add-on på forskjellige biler og opplevd litt av hvert. Det som er kjedelig er at på noen biler så må man kutte i stykker halve orginale fangeren for å tilpasse add-on.

Skal faktisk være med en kamerat som har kjøpt samme add-on til samme bil som din, og hjelpe han med montering av den til helgen. Kan ta noen bilder av hele prossesen og legge dem ut her etterhvert.

 

 

:):) det hadde vært supert.

innmari intrisert i å se hvordan det går og hvordan det blir.

 

Keep in tuch!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Add on shite fra Rieger er iallefall noe drit! (åherregud så jeg angrer!) (muligens pølsefingre men....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.