Plastsveising, hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gått amok på Clasern gitt.. Loddebolter, varmepistol, munnstykker til varmepistolen, Dremel, slipemaskin, diverse tenger og hjelpemidler.. Åsså var jeg innom en butikk og henta meg 5 Gilde-kasser på tur hjem nå, så i helga skal jeg trene på Gilde-plast, åsså får jeg se om jeg får nok dreisen på dette til at jeg får lyst til å prøve meg på frontfangern etter hvert.. HOHOI! Gleder seg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart billigere å kjøpe ny fanger vel? Hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en tenker på førstegangsutgiften? Ja det nærmer seg. Men ka faen, om jeg lærer meg plastsveising nå så kan jeg da få bruk for det senere også sikkert :)

Fangern fikk jeg jo gratis, så da er det verdt å prøve sjøl. Om ikke jeg fikser fangern så har jeg en kompis som sier at den ikke var så ille skada, han jobber som oppretter i Trondheim og lovde å fikse'n for meg om jeg sjøl ikke fiksa det. Så den blir nok uansett brukbar før eller senere. Men det beste hadde vært om jeg får det til selv da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg blir å leve til jeg blir ca 200 år!

Dette ble jeg jo selvfølgelig litt hekta på, så nå har jeg pusta smelta plast i hele dag og i går, så nå er jeg forseglet og fin!

Har tatt noen bilder som jeg skal legge ut, bare få meg noe mat og laste inn bildene på pc'n først. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.