VACN Drammen, Gokart Cup 11.01.05

Anbefalte innlegg

Det ble en tirsdag denne gangen. Så ut til at Porcshe Norge hadde klart å snappe fra oss onsdagen! : bråk : Men samme tid som vanlig da. 20:00. Er åpent for alle medlemmer, uansett hvor dere kommer fra. Vi kjører som vanlig på Bowling 1 & Gokart i Drammen.

 

PS Det vil bli opprettet en ny tråd for hver gang nå, blir lettere å følge med :)

PS2 Resultatene fra forrige runde er rett rundt hjørnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en kort oppsummering for 4. runde som ble kjørt 29.12.04

 

Yngve er tilbake på toppen, såvidt foran Arne og Tom-Rune. Jeg klatret opp til 4.plass takket være Truls som ikke kunne komme. Hevnen er søt? Tom-Rune satte ny rekord på rundetiden, jeg tok ny persolig rekord og tre nye hjelmer med! Det er bra!

Var forsåvidt stor forskjell på gokartene, håper det er noe som vil bli forbedret utover...

 

Arne klarte å smiske på oss en ekstra runde for de fem beste rundetidene.

Femte gokarten ble hentet fram fra "lageret" med iskalde dekk. Den fikk jo selvfølgelig jeg :) Så det ble noen artige runder med drifting og to hjul i svinga. Synd ingen fikk bilde at det! :D

 

Her er ihvertfall oppdatert tabell etter 4. runde!

 

http://www.inmotionracing.com/VACN,%20Drammen%20Gokart%20Cup%202004.12.29.xls

 

Som vanlig bør dere være obs på at feil kan forekomme, men håper jeg har klart å unngå det denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk : Typisk at jeg bare har "èn" hånd nå... Får håpe den blir god nok til å kjøre da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk : Typisk at jeg bare har "èn" hånd nå... Får håpe den blir god nok til å kjøre da.

 

Er ikke noe gir da Andreas så du klarer det med en hånd

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk : Typisk at jeg bare har "èn" hånd nå... Får håpe den blir god nok til å kjøre da.

Du får komme med en hånd så slipper jeg å stå nederst på resultatlista :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg også komme..?

 

hvordan melder jeg meg på..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg også komme..?

 

hvordan melder jeg meg på..?

Bare å komme det Casper. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme med en hånd så slipper jeg å stå nederst på resultatlista :D

 

Sisteplassen er Aud Racing sin hold deg unna

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, Kenneth, jeg så gjennom resultatlisten igjen. Ser at Petter Håvelsen står oppført med bestetid på 34 og noe. Greit at han kjører som ei kjerring :P men han gikk vel ikke rundt banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sisteplassen er Aud Racing sin hold deg unna

:P

det skal vi bli 2 om;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får komme med en hånd så slipper jeg å stå nederst på resultatlista :D

 

Kampen om sisteplass er jeg med på uansett om jeg har 1 eller 3 hender...

 

Paralympics? : rolleyes

 

hehe.. Jepp, hadde jo vært moro å forsøkt et heat med bare en hand. Da er det -i alle fall- kjipt hvis noen skulle havne under meg. Stakkars dem... Petter? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å komme det Casper. ;)

 

Kan bli morro det :)

 

Nå kjører jeg jo gokart hver dag da, men morro med forandring..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Casper, du er hjertelig velkommen. Tom-Rune trenger en utfordrer, jeg har ihvertfall ikke sjans. (Badevekta sa 93 kg... :()

 

Lars Olav, Petter fikk en dårlig gokart. Det er (var) dessverre stor forskjell på hvem som gikk bra og hvem som gikk relativt dårlig.

 

Andreas, med en hånd kommer du deg ut av pit'en, og får kanskje rettet opp ut der, men i første sving, hvis du skal holde lovlig hastighet (bånn gass), så sliter du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli morro det :)

 

Nå kjører jeg jo gokart hver dag da, men morro med forandring..:)

hmmm, det betyr at vi andre rykker nedover på lista... kan ikke se noe morro i det Casper ;):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med. :touche:

Det var som pokker! : bråk :

 

Ser ut til at vi blir mange denne gang. Da blir det ikke så mye knuffing om å komme på plass nr. 9 eller videre, som er de poengløse plasseringene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter er fotograf, ikke sjåfør ;)

 

Uansett, Kenneth.. Tror det er ca 93kg er også ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, det betyr at vi andre rykker nedover på lista... kan ikke se noe morro i det Casper ;):P

 

 

selv om jeg kjører gokart hver dag, er jeg langt ifra flink da....:)

Det er faktisk helt sant, de jeg jobber sammen med, sier jeg suger..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Casper, du er hjertelig velkommen. Tom-Rune trenger en utfordrer, jeg har ihvertfall ikke sjans. (Badevekta sa 93 kg... :()

 

Lars Olav, Petter fikk en dårlig gokart. Det er (var) dessverre stor forskjell på hvem som gikk bra og hvem som gikk relativt dårlig.

 

Andreas, med en hånd kommer du deg ut av pit'en, og får kanskje rettet opp ut der, men i første sving, hvis du skal holde lovlig hastighet (bånn gass), så sliter du :D

 

Greit at det var en dårlig cart, men 34 sek?? Tror det må være 24 sekunder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.