#26 Skrevet Januar 8, 2005 Bruk babelfish på altavista Pokker, er jeg HELT brød eller?? Jeg finner ikke den selv med oversetting jeg?? Gidder du og poste eksakt link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 9, 2005 Pokker, er jeg HELT brød eller?? Jeg finner ikke den selv med oversetting jeg?? Gidder du og poste eksakt link? Da må vi være to. Så en eksakt link er nok best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 9, 2005 sånn rs2 bakplate, går det an å få det på en type 89 coupe uten større modifiseringer? eller må jeg mekke selv som disse har gjort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 9, 2005 sånn rs2 bakplate, går det an å få det på en type 89 coupe uten større modifiseringer? eller må jeg mekke selv som disse har gjort.. Dette er en ABT C5 coupe. Alt på den er orginalt ABT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 9, 2005 Pokker, er jeg HELT brød eller?? Jeg finner ikke den selv med oversetting jeg?? Gidder du og poste eksakt link? Står ikke der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...