pizza møte på søndag!? 6.9

Anbefalte innlegg

Er vel på tide med litt pizza igjen??

 

Har film fra acr og rudskogen no så vi har noe å se på ;) om jeg får redigert ferdig til den tid da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg også drar den chubby rævva mi til et slikt pizzamøte også da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg også drar den chubby rævva mi til et slikt pizzamøte også da? ;)

E vi fortsatt på peppes i byen eller? :-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vi fortsatt på peppes i byen eller? :-p

Jepp,endel måneder siden sist no..

har du film å vise no da Æææspen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokke veit kor pizzan legge seg : haha :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja mattilsynet var jo fryktelig imponert over peppes i byen : haha :: haha :

I stede for rømmedressing så blir det rennerau:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokke veit kor pizzan legge seg : haha :

 

Mvh

Ikkje her hvertfall..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke redigert stort men d går no ann å se fordi om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva klokkeslett er det snakk om forresten? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19.00

Skal prøve å komme meg avgårde jeg da,shell først da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja kanskje.. finne ikke du veien sjøl da? :P ferdig å redigere film no men den blei litt vel stor så spørs om e får 14gb inn på en dvd cd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja kanskje.. finne ikke du veien sjøl da? :P ferdig å redigere film no men den blei litt vel stor så spørs om e får 14gb inn på en dvd cd

hm, så irriterande da, som vanlig så har ej alltid jobbe helg når vi skal ha pizzamøte :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan da fortelle at det var så sykt dårlig oppmøte at vi ga faen å reiste hjem... 2 møtet jeg er på med 3 personer tilstede så dette blir for dumt å bruke tid på. Greit nok der kom 3 til kl 19.40 men å sitte i 40min i håp om at d kommer flere personer det blir litt feil siden vi ikke kan beregne pizza å slikt som må lages.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne kanskje prøvd noe nytt? Møtes hos klubbmedlemmer og spise noe der, og så kjøre en liten tur hele gjengen. Tur/retur Runde for å ta bilder av biler og slikt - er jo masse plass å ta av der ute. Bare et lite forslag. Vil ikke fjellet komme til Muhammed får Muhammed komme til fjellet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne kanskje prøvd noe nytt? Møtes hos klubbmedlemmer og spise noe der, og så kjøre en liten tur hele gjengen. Tur/retur Runde for å ta bilder av biler og slikt - er jo masse plass å ta av der ute. Bare et lite forslag. Vil ikke fjellet komme til Muhammed får Muhammed komme til fjellet :P

 

god ide:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller eventuelt møttes på Runde og grillet, eller kanskje et annet sted? Kan jo ta treffet og spisingen på samme sted, Lanternen Marina kunne kanskje vært en bedre ide - slipper å lage mat da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.