1.ste Samling for Mjøsa "laget"

Anbefalte innlegg

Da er det blitt år 2005 og håper alle har overlevd nyttårsfeiringa,det har da hvertfall jeg gjort ;P hehe..

 

Søndag den 9.januar er det tid for det aller første lokallagsmøte på samme sted som sist. Altså på rudshøgda,cafen på obs siden klokka 19.00.

 

Oppmøte sist gang var veldig vellykket og håper oppmøte nå blir det samme,veldig hyggelig at de som kunne komme kom. Selv om ikke alle kjente/kjenner alle og vi satt litt sredt rundt.Men som mange andre og de fleste sikkert er så er vi sikkert litt sjenerte alle mann(og jenter)

Tenkte derfor på om vi skulle sette oss i de "gule" sofa gruppene i andre enden av cafen. så ut til å være bedre og litt mer sosialt å sitte der.

Det får vi se når vi kommer dit om det er ledig og slikt.

 

Oppmøte for de som vil på Olrud city ca kl.18-18.15 tiden og avresie ved de tider. Da blir det felles kollonekjøring for de som ønsker det =)

 

 

Kom med innspill og gjerne komentarer om ønsker til samtaler osv og om du er med på dette møte/samlingen!!

 

SPRE DET GLADE BUDSKAP VIDERE DERE SOM LESER DETTE!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et riktig godt nytt år til alle sammen!

 

Ja, da var det nytt år og nye muligheter :)

Skal nok komme meg på dette treffet å. gøy med litt sosialt lag!

 

Prøve å få ordna pumpa til spylevæska så jeg ser litt mer på veien opp dit ;) hehe...

 

Vi sees:)

 

Audi 4 ever

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg tid så kommer jeg innom en tur jeg og! Lenge siden jeg har sett folket nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja.. får vel titte innom en tur! er d lov til å kjøre sierra opp dit eller? hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja.. får vel titte innom en tur! er d lov til å kjøre sierra opp dit eller? hehe!

 

hehe... sierra ja,bare du ikke parkere ved siden av vag folket så skulle det gå bra.... best å la "den røde fare" stå godt og trygt parkert i garasjen ikke sant:)

 

du får slenge deg på kollone kjøringa da vel,evt sitte på med meg hvis du vil det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også en tur, vil jeg tro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også en tur, vil jeg tro :)

Eg får dessverre ikkje tid til å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er barne dåp og greier denne dagen. Så jeg skal prøve og komme men veit ikke om jeg rekker det. snufs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... sierra ja,bare du ikke parkere ved siden av vag folket så skulle det gå bra.... best å la "den røde fare" stå godt og trygt parkert i garasjen ikke sant:)

 

du får slenge deg på kollone kjøringa da vel,evt sitte på med meg hvis du vil det..

 

 

Den røde fare?? Polo`n tilbake? Det var den røde fare.. Resvold har Bobla..hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde fare?? Polo`n tilbake? Det var den røde fare.. Resvold har Bobla..hehe..

 

beklager mister...

men uansett er bilen til resvold mere rød enn din var,den var nesten oransje av all solblekinga etter alle åra den hadde på veien :) hehe

 

nei da. sorry,min feil.. Vet selvsagt at du HADDE den røde "døde" fare.. og resvold har "bobla"

 

men da ses vi på søndag kl 18 på olrud!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om ikke jeg også får krøpi meg til mitt første lokallagsmøte.. :)

 

Bare synd bilen blir så ufattelig møkkete på veien dit.. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om ikke jeg også får krøpi meg til mitt første lokallagsmøte.. :)

 

Bare synd bilen blir så ufattelig møkkete på veien dit.. : gråter :

 

er vell kanskje mulighet til og vaske den på stasjonen der, er ikke sikker men rart ellers i grunnen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer da ihvertfall.. tror nok 80'n skal klare en tur til opp dit.. hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.