Politikrasj på Madlaveien

Anbefalte innlegg

eg fikk de me meg:-D..meg og en kamerat og ei vennina kjørte bort og såg på de i en jeep willy fra krigen;-D.,purken sto bare og lo av oss når me kjørte forbi:-P..fårstår ikje kos de har klart og meia ned to lyktastolper eg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, rimelig god størrelse på de lyktestolpene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååååå dra t sjøs.....Lure på om den blir fiksa igjen : klø : ?

Han hadde gjort det gått, ser det ut for :o

Va godt gjort å komma uskada fra enn sånnen smell og. Jaja, det vise værtfall at VAG e ein sikker bil på veien :tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan lyktestolpene er akkurat på dette stedet, men mange lyktestolper skal ikke så veldig mye til for å velte da boltene er konstruert for å knekke i stedet for at den skal dele bilen i to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan lyktestolpene er akkurat på dette stedet, men mange lyktestolper skal ikke så veldig mye til for å velte da boltene er konstruert for å knekke i stedet for at den skal dele bilen i to.

 

Det er sant, det er sikkert disse også, men alikevel...

Det skal også legges til at bilen der den stod på bildet er ca 100m fra en rundkjøring...

Å holde 150km/t gjennom der er lite forsvarlig kan man trygt si :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mister dem lappen tro ?

 

Neppe. Har sett dem kjøre i over 100 med henger på motorveien her uten utrykking. og max hastighet med henger med brems er 80 og uten brems er 60.. den de kjørte var uten brems.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mister dem lappen tro ?

 

Det står det ingenting om, men hvis norske lover gjelder for Politiet også har nok fører mistet denne.

Merkelig hvordan det alltid står i andre avisoppslag at "førerkort ble rutinemessig beslaglagt"...

En ting er nok sikkert og det er at han ikke kommer på jobb ikveld... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.