#1 Skrevet September 5, 2009 (endret) Noen andre som fikk med seg dette? Kjørte forbi der like etter uhellet... http://www.aftenbladet.no/lokalt/1073160/To_politimenn_til_sykehus.html Han må ha holdt en syk fart for å få til det på den veien der.. Er jo perfekte kjøreforhold idag og det er vel stavangers breisete vei og kryss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2009 eg fikk de me meg:-D..meg og en kamerat og ei vennina kjørte bort og såg på de i en jeep willy fra krigen;-D.,purken sto bare og lo av oss når me kjørte forbi:-P..fårstår ikje kos de har klart og meia ned to lyktastolper eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2009 Nei, rimelig god størrelse på de lyktestolpene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2009 (endret) Ååååå dra t sjøs.....Lure på om den blir fiksa igjen ? Han hadde gjort det gått, ser det ut for Va godt gjort å komma uskada fra enn sånnen smell og. Jaja, det vise værtfall at VAG e ein sikker bil på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2009 Nå vet jeg ikke hvordan lyktestolpene er akkurat på dette stedet, men mange lyktestolper skal ikke så veldig mye til for å velte da boltene er konstruert for å knekke i stedet for at den skal dele bilen i to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2009 Nå vet jeg ikke hvordan lyktestolpene er akkurat på dette stedet, men mange lyktestolper skal ikke så veldig mye til for å velte da boltene er konstruert for å knekke i stedet for at den skal dele bilen i to. Det er sant, det er sikkert disse også, men alikevel... Det skal også legges til at bilen der den stod på bildet er ca 100m fra en rundkjøring... Å holde 150km/t gjennom der er lite forsvarlig kan man trygt si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2009 mister dem lappen tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2009 mister dem lappen tro ? Neppe. Har sett dem kjøre i over 100 med henger på motorveien her uten utrykking. og max hastighet med henger med brems er 80 og uten brems er 60.. den de kjørte var uten brems. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2009 mister dem lappen tro ? Det står det ingenting om, men hvis norske lover gjelder for Politiet også har nok fører mistet denne. Merkelig hvordan det alltid står i andre avisoppslag at "førerkort ble rutinemessig beslaglagt"... En ting er nok sikkert og det er at han ikke kommer på jobb ikveld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...