Sign in to follow this  

VW/Audi meet Søndag 20 sep.

Recommended Posts

klippinga og musikken på de filmene samt bilene er heeeeeelt fantastiske :D:D kommer med ratpanzer på denne gangen trur jeg :D så har dere en å mobbe :D

Jeg vet ikke hvor dette er. Stian, felleskjøring fra telemarksporten klokken ????

Prøv og våkne før treffet er ferdig denne gangen da :P

stian skal få deg trygt frem : haha :

Hehe. nei dere får vente på freddy, går jo nesten ikke fremover den bilen hans;)

Får la han kjøre først, så ikke dere kjører fra han, får ikke hjelpe om han lager litt kø:)

Har trolig ikke bil jeg neste helg da Golfen skal bli lagt inn for drålig lakk i hjulebuene foran og noe annet små dil..... men får vel hive meg på

Jasså ja, du skal bygge den om til stv. tenkte meg det:)

Da får du haike langs veien du da, kan vel hende det er noen som har ett ledig sete!! Passer fint at du er kartleser od fotograf det da!!! Husk og lad det kamera nå da...

ja jeg skal lade det.... har jo lært:) skal ikke bygge noe om til stv:D er GOD plass i golfen!

HAHA GOD plass faktisk! Var vel ikke det du sa her om dagen ;)

Men trooooor det er et ledig sete i stv mi ;)

familiebrakka mi har sikkert ett ledig sete hvis du ikke er for feit :D vil jo ikke at den skal subbe :D

Snakket med Petter fra Cartec i dag, og han kunne desverre ikke komme på søndag!!

Men han skulle sponse med noe stæsj til alle som møter opp! :)

*ehm*

Så da er det mulighet for deg hvis du vil demonstrere litt:)

: vinke :

HAHA GOD plass faktisk! Var vel ikke det du sa her om dagen ;)

Men trooooor det er et ledig sete i stv mi ;)

ja jeg hadde egentlig regna med et ledig sete med navnet mitt på der... :) får spandere frokost\lunsj på vei utover jeg da..;)

Ja ja.. mr cartec rakk ikke komme innom meg i dag med varer, så da ble det dårlig med spons på meg!! desverre!

Så da får han komme tilbake sterkere, ved et senere møte! :)

Men satser på at det blir bra uansett:) Ser nå ut som om været er bra for dagen!! ;)

Prosjektor og lyd kommer på plass i morgen, så Anders husk filmen;) hvis ikke blir det krise...

hehe :) flink å flink fru blom.. lite jeg får med meg hehe :)

trekker du kabler på skolen?

er på den varmesentralen rett ovenfor frisklivssenteret :) gjør vel det meste der ka man si

Sign in to follow this  

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.