VW/Audi meet Søndag 20 sep.

Anbefalte innlegg

Prøver å få til ett siste "treff" for sesongen 2009

 

Blir å starte oppmøte på verksted hos meg i Helgeroa Fra 11.00 så blir det ikke seine og mørke kvelden!

 

Så er det mulighet for litt bilvask med mer. juging og det som hører til

 

Og bli enige om mat etterhvert! Så til de som hadde prøblemer sist... MATS ta deg ei brødskive før du kommer!

 

Skal høre med Petter på cartec norge om han event vil ta en tur og ta en demo på litt bilpleie!

 

 

Håper folk har mulighet og lyst til å ta turen!!

 

Er å treffes på 92036987

 

VEL MØTT

 

Her er ett lite kart som viser veien når mann kommer fra Larvik og følger skilting mot Helgeroa!

 

kartverksted.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som om jeg har noen andre planer for dagen, så tar kanskje en tur :)

(Stiller gjerne med "forsøkskaninbil" for bilpleie :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke Petter har tid kan jeg komme ned å demonstrere noe Zymol og Meguiars produkter om ønskelig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke Petter har tid kan jeg komme ned å demonstrere noe Zymol og Meguiars produkter om ønskelig. :)

 

Ja det hadde jo vært topp!! Har ikke fått snakket med petter ennå, Skal få snakket med han i morgen. Så da ser vi hvis han ikke har tid, er det åpen plass for demo til deg: smil :

 

Er nå velkommen til å ta turen uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som om jeg har noen andre planer for dagen, så tar kanskje en tur :)

(Stiller gjerne med "forsøkskaninbil" for bilpleie :D)

 

Morro hvis folk tar en tur, kommer en gjeng fra telemark!! så det er bare å ta turen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med respons her.... Har alle parkert bilene for sesongen eller????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rundt 15 stk som er med til nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.