#26 Skrevet September 12, 2009 Caps har jeg ikke tenkt på, men skal sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 12, 2009 Eg e interesert i alle 3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 12, 2009 Her e de nok bare å bestille tror jeg Bestiller i løpet av uka Er ikke en ide å vente å se an litt om det evt skulle dukke opp flere som er interesserte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 12, 2009 t-shirt å genser takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 12, 2009 Er ikke en ide å vente å se an litt om det evt skulle dukke opp flere som er interesserte? Tenker at han mente å bestille prøveklær, Andie;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 12, 2009 Stemme det Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 12, 2009 Ny jakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 13, 2009 er interresert i jakke å genser her me å bjønnafi**e hadde vert greit ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 13, 2009 Bjønna****e kan ej prøve å skaffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 13, 2009 Bjønna****e kan ej prøve å skaffe : ja : : ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 13, 2009 hadde vært kremen me ei alvorlig go bjønna ..... ja!! Knall bra tiltak Marius få ordnet noe total priser da så lar vi d gå ei uke så vi får samlet flest mulige folk før bestilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 15, 2009 logo å slikt som skal på da? fått laga et utkast av den delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 15, 2009 På jakkene så bør logon være SYDD å ikkje "copy paste" shitt!! Gensern å t-skjorta er ikke så nøye, men ei jakke blir litt meir "værdt"! For å imot? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 15, 2009 Den va ikke dum Aleksander Men det kan komme til å koste meir, er dette ok fra alle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 15, 2009 Den va ikke dum Aleksander Men det kan komme til å koste meir, er dette ok fra alle? Jeg betaler ihvertfall litt meir for sydd logo, enn en logo som forsvinner etter èn mnd! PS: Hvilken jakke blir det? Med eller uten hette? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 15, 2009 Det er opp til dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 15, 2009 Det er opp til dere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 15, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i logo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 16, 2009 Skal ha nye skilter på bilen, så da må jeg nesten ha skiltplate til nye skilt. Jeg vil fortsatt ha hettegenser - med sydd logo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 16, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i logo? Club logo greia får du sikkert med styret. Men har du bare tenkt å ha en heilt standard en som er på klær man får kjøpt på web shop'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 17, 2009 Har igrunn ikke tengt så mye på logo, derfor spør jeg dere Noen forslag Espen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 17, 2009 Har igrunn ikke tengt så mye på logo, derfor spør jeg dere Noen forslag Espen? Nei ikke egentlig.. Men bør ikke vær for stor etter mi meining da Men laga ikke vi oss en egen variant sist? hør me terje om d var han som ordnet det sist å isteden for ålesund lokalag så bør d vel vær Ålesund Racing Team 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 17, 2009 Jeg ringer Terje i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 17, 2009 Jeg ringer Terje i morgen:) Få med noen skiltplater da Giske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 17, 2009 Skal høre med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...