Hvor stor er interessen for lokallagsklær?

Anbefalte innlegg

Nei ikke egentlig.. Men bør ikke vær for stor etter mi meining da :) Men laga ikke vi oss en egen variant sist? hør me terje om d var han som ordnet det sist ;) å isteden for ålesund lokalag så bør d vel vær Ålesund Racing Team ;)

 

Har pratet med Terje, Racing team er uaktuelt..

 

Logo brodert på jakke går greit, skal høre prisforskjellen så kanskje vi kan ha dette på gensere også.. Går det greit for dere?

 

Jakke med eller uten hette?

 

Bestiller prøveklede når jeg har fått logoen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe annet enn ålesundlokallag på logo er uaktuelt.

 

Jakke med eller uten hette?

 

Bestiller så snart jeg får logo, håper innen onsdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe annet enn ålesundlokallag på logo er uaktuelt.

 

Jakke med eller uten hette?

 

Bestiller så snart jeg får logo, håper innen onsdag..

 

kjipern da.. kan ikke få velge sjøl da om man vil ha lokallag eller racing team? :P

 

 

ang trykk så er jo det finest med brodert da :)

 

når det gjelder hette så stemmer jeg for sånn tynn som er rullet inn i kragen isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipern da.. kan ikke få velge sjøl da om man vil ha lokallag eller racing team? :P

 

 

ang trykk så er jo det finest med brodert da :)

 

Det er da ikke noe problem det der. Hvit tråd og nål så fikser du vel brodering av rasingtiim sjøl du;)

 

Jeg skal se om jeg finner igjen den logoen som er på de gamle klærne på en av maskinene hjemme, ellers så vet jeg hvem som har den så det skal være mulig å få lugga den ut. Hvis det er den dere skal bruke ja...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen andre logoer så må bli det :P

 

Kjempe greier Terje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis det går med klea?:) fått noken prøvekle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på logo.. :P

 

Jeg også...

Kluss med firmaet som lagde logoen sist gang. De har blitt oppkjøpt av et annet firma og har byttet hiddensystem og styr, jeg finner ikke igjen orginalfilene på pc`n (regner med de forsvant når den kræsja) så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da vel noen som har litt peiling som kan lage en "skisse" av en logo?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit de Terje :)

 

Noen som melder seg til å lage logon? Mulig det tar kortere tid ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da vel noen som har litt peiling som kan lage en "skisse" av en logo?

 

Mvh

 

Det burde jo være mulig. Men sjekk gjerne med andre lokallag først om det er noe som fenger der. Jeg laget jo om et forslag som, hvis jeg ikke husker feil, ble forkastet i et annet lokallag. Utgangspunktet mener jeg å huske at jeg fant her på forumet så jeg sendte pm til han som hadde "laget" den og spurte om jeg kunne modifisere den til bruk i Ålesund. Det fikk jeg og så var det noen små timer for å gjøre den vår før jeg sendte den til de som laget merkene våre.

Oppstartskostnaden er vel fra 500 kroner og oppover pr. merke så hvis man skal ha et stort og et lite merke som sist blir det da oppstartskostnad x2 / antall plagg = tillegg i prisen pr. plagg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få flere til å få med seg at dette skal bestilles har jeg satt bestillingsfrist Søndag 3 Januar så blir det bestilt 4 Januar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He du fått fiksa logo å slikt da ?

Peiling på størrelser ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor lang leveringstid det er snakk om, skal prøve å finne utav det i morga;) Ang. om dem er store eller små skal jeg også finne utav i morga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.