Pizzakveld i Porsgrunn/Skien?

Anbefalte innlegg

Jeg er ny i Telemark :)

Har dere noen faste møter i lokallaget?

Er det interesse for pizzakveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du.... Det er ''møte'' ute hos Kenneth neste søndag kl 11. skal vel ikke se bort i fra at det blir pizza da( og da føre alle dør av sult!!! )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen skal du være :D pizza kvelder kommer og går ..... blir lagt ut post her i god tid før det er no møte iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gud bedre! Når skal vi ta opp de berømte pizzakveldene våre igjen? Har vell ikke vært på Rio siden Mai? Oh my Gæææd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gud bedre! Når skal vi ta opp de berømte pizzakveldene våre igjen? Har vell ikke vært på Rio siden Mai? Oh my Gæææd!

 

Er nok nesten lenger siden også (hvertfall det vi kan kalle "pizzakveld"), de siste gangene var det jo så dårlig oppmøte at vi som regel droppet pizza'n :P: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener og huske mai møte vi hadde var godt oppmøte. 6-8 stk mener jeg og huske....

 

Men for all del, klar for nytt pizzamøte jeg !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og folk kom på tråsykkel tillogme :D hahaha søndag den 27 ??? kunne dette passe ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.