#1 Skrevet Januar 5, 2005 Skal vi gjøre noe med denne? og hvem/hvordan kan vi legge ut ting her? forslag på hva vi kan ha her? http://haugesund.vwaudi-club.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2005 Den laget jeg en sen kveld for lenge siden og kan veldig gjerne byttes ut... Dersom noen fra Haugesund føler seg kallet til å lage ny så er det kjempeflott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2005 Den laget jeg en sen kveld for lenge siden og kan veldig gjerne byttes ut... Dersom noen fra Haugesund føler seg kallet til å lage ny så er det kjempeflott!Etter det jeg har forstått, så er det kun lokallagslederen som har "rettigheter" til å legge inn info på lokallagssidene (pluss administratorene). Så dette er nok en jobb for lokallagslederen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2005 Jeg har tilgang til å oppdatere sidene, men vi trenger nytt innhold og altså noen til å lage de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2005 Hadde vært intr. men eier ikke peiling på web. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2005 Var ikke Tore Ø stor i kjeften på forrige møte og sa han kunne gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2005 Jo, send en pm til Tore Ø. hiddenmannen fikser det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2005 ja, hadde vert bra om noen med peiling og tid kunne gjort noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2005 Har litt peil på web eg.. Lenge siden eg har balt med det, men kan alltids sette meg ned og lage noen utkast til en web-side? Ikkje nåke problem det vett dåke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2005 Ser ut til at ting nå er på gang med de "sentralstyrte" lokallagssidene... så da er det spørs hvor mye bruk vi får for å lage sider?!? http://haugesund.vwaudi-club.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2005 det var denne siden jeg mente når jeg laget denne tråden... men den lokalwebben der trenger jo innhold kom med tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2005 Trodde du mente den gamle siden vår som jeg laget... nå er det nok bare å fylle ut info på arrangement og slikt og krever ingen programeringskunnskaper. Men hvem som har tilgang til å endre på den siden vet jeg ikke... funksjonene er vell kanskje ikke 100% klar til å brukes enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2005 tror den er klar til å brukes, og det er vel lokallagslederene som har tilgang til disse sidene.. kanskje Skotner vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 13, 2005 Har gitt Tord tilgang til å redigere, legge til sider osv på lokallagsweb'en nå. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...