Anbefalte innlegg

Den laget jeg en sen kveld for lenge siden og kan veldig gjerne byttes ut... Dersom noen fra Haugesund føler seg kallet til å lage ny så er det kjempeflott!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den laget jeg en sen kveld for lenge siden og kan veldig gjerne byttes ut... Dersom noen fra Haugesund føler seg kallet til å lage ny så er det kjempeflott!
Etter det jeg har forstått, så er det kun lokallagslederen som har "rettigheter" til å legge inn info på lokallagssidene (pluss administratorene). Så dette er nok en jobb for lokallagslederen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tilgang til å oppdatere sidene, men vi trenger nytt innhold og altså noen til å lage de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært intr. men eier ikke peiling på web.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke Tore Ø stor i kjeften på forrige møte og sa han kunne gjør det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, send en pm til Tore Ø. hiddenmannen fikser det nok :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hadde vert bra om noen med peiling og tid kunne gjort noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt peil på web eg.. Lenge siden eg har balt med det, men kan alltids sette meg ned og lage noen utkast til en web-side?

Ikkje nåke problem det vett dåke! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var denne siden jeg mente når jeg laget denne tråden... men den lokalwebben der trenger jo innhold :) kom med tips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du mente den gamle siden vår som jeg laget... nå er det nok bare å fylle ut info på arrangement og slikt og krever ingen programeringskunnskaper. Men hvem som har tilgang til å endre på den siden vet jeg ikke... funksjonene er vell kanskje ikke 100% klar til å brukes enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror den er klar til å brukes, og det er vel lokallagslederene som har tilgang til disse sidene.. kanskje Skotner vet noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gitt Tord tilgang til å redigere, legge til sider osv på lokallagsweb'en nå.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.