pizzakveld søndag 27 sep. kl 18 00 Rio pizza

Anbefalte innlegg

skal vi bare ta en tur på byen istede da eller :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Party Party!!! Når, hvem, hva, hvor ??

Må få til dette... som flest mulig kan!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha ha ha det er vel eneste muligheten til å samle dette lokallaget ?? tja mulig jeg sjekker opp litt om leie av hytte eller no annet spennende en gang .. kan jo ta ett møte og en fylletur på hytte samla ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, da rekker kanskje du å komme å stian( husker drammen ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også noe av grunne for at det ellers er dårlig oppmøte, er at at tankegangen i sør klubben er

at andre tar jo med seg sine biler, og så stiller folk opp i mazda 323, toyota corolla, fiat punto etc.. Kan ikke folk møte opp i den bilen de joina klubben for, spørr nå jeg? Hvem gidder og ordne seg fri, kjøre fra kragrø for og se mazdan til "svein" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innlegg pr tlf, vanskelig og se sammenhengen når en må skrolle at og fram..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis du tenker litt tilbake å ser på de mini møtene vi har fikset i Helgeroa så har det vært ganske bra oppmøte på de....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke med der, virker som folk trenger lang tid i

forveien på og "gjøre seg klar" mens jeg er mer sånn ta med nøkklene og bare dra fyr.

Poenget er at jeg vil se mere liv i telemark.. Virker ganske daut.. Litt dumt i og med at det er endel pene biler her..

Natta! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen dum ide med mer liv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det bare vært interesse for dette !

 

vi er veldig mange medlemmer rundt i Telemark. Telemark er også veldig stort men om vi tenker bamble-porsgrunn-skien området er det rundt 60-70 betalende medlemmer. Men er desverre mange som bare er inne og leser og ikke noe mer.

Mener og huske fra medlemslista for 2007 at det var 260 medlemmer i Telemark fylke totalt.

 

det har blitt forsøkt årevis nå og fått aktivitet i lokallaget. Jeg var leder i 2 år, Jan Richard prøvde seg ett par år og nå prøver Stian og få til noe. Men dette er en mulighet for deg Marius om du ønsker og prøve deg som lokallagsleder til nesteår? Vi har trossalt valg på vårparten.

 

ta foreksempel og tell over antall som har meldt inn navn,bosted og tlf. nummer på tlf lista på toppen hos oss. Der telles det 19stk. bare der..... så det er folk innom her værtfall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men har jo blitt mye bedre de siste året? Med treff vi hadde samt et par mini meet i helgeroa med pizza etterpå osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

absolutt, har blitt bedring ! Og dette går den riktige veien ! så det er bra !!! Prøve og se hva man kan finne på utover vinteren !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for å bruke bilen til Lars(s2) som sladdebil når det kommer snø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke vært medlem så alt for lenge men jeg vil jo si at det har hjulpet seg... som Anders sier med de treffene i helgeroa og grenlandstreffet, Men jeg har ett spørsmål... :

 

Hvorfor er det ingen reportasje fra årets grenlandstreff( med tanke på promo til neste år? ) i denne utgaven av Treffpunkt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for å bruke bilen til Lars(s2) som sladdebil når det kommer snø :)

 

Da får du starte kronerullering for innsamling av penger så jeg får råd til og kjøpe vinterdekk :P

god nok unnskyldning det vell for og ikke ta den ut i vinter ? : smil :

 

jeg har ikke vært medlem så alt for lenge men jeg vil jo si at det har hjulpet seg... som Anders sier med de treffene i helgeroa og grenlandstreffet, Men jeg har ett spørsmål... :

 

Hvorfor er det ingen reportasje fra årets grenlandstreff( med tanke på promo til neste år? ) i denne utgaven av Treffpunkt

 

Vi snakket om dette at vi måtte gjøre det. og det skulle stå på agenda punkt 1 på første møte etter. Og om jeg ikke husker feil har det ikke vært møte siden grenlandstreffet før sist nå på søndag ?

 

 

OM vi ønsker og gjennomføre ett grenlandstreff 2010 så BØR vi allerede begynne og tenke på hvem,hva,hvor og NÅR !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi samle inn til ett møte da.. så får vi satse på at det møter flere opp denne gangen, sånn at vi kan klare å kanskje "promotere" til neste årstreff i neste nr osv... og kanskje planlegge som du sier hvem,hva,hvor og NÅR! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.