Østfold: Jeg trekker meg som leder: INFO om lokallaget!!!

Anbefalte innlegg

Det har vært veldig mye surr og rot rundt lokallaget spesielt siden sommeren. Vi har hatt våre interne problemer med å få gjennomført styremøter av ulike årsaker etc og lokallaget har rett og slett ikke fungert. Dette må jeg som leder ta ansvaret for og beklager selvsagt det ovenfor alle lokallagsmedlemmene som har savnet informasjon om hva som skjer med lokallaget.

 

Jeg har nå kommet fram til at jeg trekker meg fra mitt verv som lokallagsleder etter 5 år bak rattet i en mer eller mindre fastgrodd skute og overlater ledervervet til litt friskt blod. I tiden frem til årsmøte på nyåret vil det være Alexander Sjøvold som fratrer sitt verv som sekretær for å overta som fungerende leder. Ved årsmøtet vil han stille til valg som leder. Selv kommer jeg til å fortsette som styremedlem, men med litt mindre ansvar enn hva jeg har hatt til nå. Jeg hadde store forventninger og håp for lokallaget dette året, men må innse at tiden ikke strekker til, ei heller engasjementet om dagen. Og en leder som cruiser rundt i en Volvo er vel heller ikke spesielt god reklame :P;)

 

 

Dette gir selvsagt ikke noen gode svar, og ikke er det noen unnskyldning heller, for at lokallaget har vært i dvale i månedsvis nå, men vi har som dere sikkert skjønner hatt våre runder innad i styret for å løse dette på best mulig måte. Vi håper at dere som lokallagsmedlemmer ikke har mistet helt trua på styret og at folk fortsetter å møte på samlinger etc, for i tiden fremover må det settes fokus på dette igjen, ikke bare på styreverv. Vi ble bl.a enige på "styremøtet" ikveld om å innføre søndag som fast samlingsdag igjen i håp om at dette kan dra opp aktiviteten igjen!

 

Inntil videre er det da Alexander som skal kontaktes når det gjelder lokallaget, skiltplater etc. Kan bare nevne med det samme at nye skiltplater er kommet, mens vi fortsatt ikke har klistremerker.

 

 

Så, da gjenstår det bare å takke for meg som leder, så håper vi lokallaget kan finne tilbake til rett kurs igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

what to say..

 

Syntes du har vært flink oppe i det hele jeg Knut :)

 

Er ikke bare bare og styre rundt med unger,familie,jobb etc + endel planlegging i lokallaget...

 

Men vi snakkes utover..

 

Må få tatt deg en tur ut i verkstedet snart og nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist å høre KR, men du kommer vel kanskje til å delta videre på treff osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd og høre, virkelig!

Men godt du blir i styret.. og håpe noen andre er klare for og ta oppgaven.

Må også si att søndags samlinger blir bra, tar nok turen så fort jeg har bil igjen da;)

 

Joachim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo innrømme at det har sitti langt inne å trekke seg, men håper at engasjementet kan blomstre litt igjen når andre tar over styringa;) Jeg kommer selvsagt til å delta på treff, men føler at det blir feil å sitte som leder når jeg oftere og oftere må prioritere bort klubben fremfor andre ting, spesielt ved samlingskvelder etc.

 

Vi får håpe søndagssamlingene kan få tilbake litt av aktiviteten i lokallaget, Alexander kommer sikkert med mer info rundt det snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.