27 nye fotobokser på Agder

Anbefalte innlegg

Det betyr bare at vi må ta oss litt bedre tid det...ikke noe annet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nesten alle på E18/ E39 : mad : Dårlig nytt for "oss" pedlere mellom øst og vest.

Men de har sikkert en funskjon også(?) har jo kjørt en del ganger mellom øst og vest så de nye blir nok plottet inn i hukomelsen de også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutter, lykke til sier jeg bare! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutter, lykke til sier jeg bare! : ja :

 

Jeg kjører fast på 3 av de 4 veiene i Arendal som får boks, hver natt på jobb. Jeg er sikker på at etter 1 uke så er det pugget hvor boksene står, og full gass i mellom! : fis :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørgedag dette her..

Lykke til dere ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører fast på 3 av de 4 veiene i Arendal som får boks, hver natt på jobb. Jeg er sikker på at etter 1 uke så er det pugget hvor boksene står, og full gass i mellom! : fis :: smil :

Lurer på hvordan det blir når jeg får lappen tilbake. Håper ikke at det skjer igjen, for å si det sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørgedag dette her..

Lykke til dere ja.

 

Hehe, ja, jeg så at Telemark skal få omtrent like mange som begge Agder-fylkene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvordan det blir når jeg får lappen tilbake. Håper ikke at det skjer igjen, for å si det sånn...

 

Jeg frykter dem ikke, men jeg synes ikke at det er en bra måte å ta fartssyndere på. Det er kun de som ikke er lokalkjent som blir tatt! De som er lokalkjent vet hvor de står, og bremser. Jeg har nå kjørt bil i 13 år og aldri blitt tatt, hverken med radar, laser eller fotoboks. Det er selvfølgelig mye flaks.... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli paranoid av mindre...... : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører fast på 3 av de 4 veiene i Arendal som får boks, hver natt på jobb. Jeg er sikker på at etter 1 uke så er det pugget hvor boksene står, og full gass i mellom! : fis :: smil :

Blir vel litt dumt når det er digitale bokser og der er snakk om gjennomsnitt måling imellom boksene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg så at Telemark skal få omtrent like mange som begge Agder-fylkene ;)

: eek :

 

: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel litt dumt når det er digitale bokser og der er snakk om gjennomsnitt måling imellom boksene....

 

Hehe, ja, men så vidt jeg vet så er vel ikke dette godkjent av Datatilsynet (og jeg håper det ALDRI skjer). På den annen side, så kommer jeg vel aldri (sjeldent) til å passere to bokser på rad uten en stans i mellom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg frykter dem ikke, men jeg synes ikke at det er en bra måte å ta fartssyndere på. Det er kun de som ikke er lokalkjent som blir tatt! De som er lokalkjent vet hvor de står, og bremser. Jeg har nå kjørt bil i 13 år og aldri blitt tatt, hverken med radar, laser eller fotoboks. Det er selvfølgelig mye flaks.... : smil :

Hørte nettop om en på jobb som også trodde han visste om alle...

Helt til dem satt opp en mobil midt i mellom. (sto på en tilhenger) Han mista lappen i 2 år!!!! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo fotobokser på "prøve" med gjennomsnittsmåling ved lillehammer tror jeg,var vist sånn utprøving å ingen ble tatt i gjennomsnittmålinga eller no..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit lei hele denne "overstyringen" fra staten jeg, det blir jo akkurat som gamle gubber man må passere hver eneste mil, ergrelig faktisk: nei :

 

Regler suger siden de må overholdes, får vel "investere" i en dau kjerre med tiden, A8 med 1.9Tdi hadde vært ett passende alternativ her tillands:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.