Anbefalte innlegg

Då har vel eg vert lokallagsleder i godt og vell ett år, og føle det e på tide me ett nytt valg. Eg komme ikkje te å stilla te gjenvalg som leder, då eg syns ikkje eg har nok tid å spandera på klubben. Har ein liten krabat som kreve litt tid ser eg.

 

Så då e det store spørsmålet. Kem har lyst å ver me i styret videre? Eg kan gjerna ver styre medlem eller vara eller ka me finne på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har alltids litt tid t overs for lokallage:)

 

Menne ka oppgaver har du som lokallagsleder? Greit å veda ka eg evt begir meg ud på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden Siv Jensen ikkje blei statsminister, så kan eg og stilla te valg for å få litt gang på sakene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan fortsetta som nestleder hvis det e ønskelig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg å kjell har snakt litt, og har kommet frem te at me tar oss ett lite møte å snakke litt. DÅ kan de som e i styret, og eventuelt de som ønske å ver me i styret komma. Så kan de få svar på eventuelle spørsmål der.

 

Valg og sånn må vel nesten tas her, men me kan bli enige om kem som ska stille der.

 

Eg vente te ut neste uke før eg sende innbydelse te styremøte sånn att alle kan få me seg dette.

 

Christopher: Kan du klistre denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine, eg komme eg, bare ta d på ein dag så d passe for meg:) Eg e rimelig opptatt de fleste helgene framøve, så ein ugedag hadde vært fint:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gir gjerne i fra meg verve som materialforvalter så hvis ngn vil stilla som det så hadde det vært topp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Any news? Tenkt på någe tidspunkt for d møde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden me har ein nye tråd, stenges denne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.