Anbefalte innlegg

Noen bra steder hvor de driver med billakkering i grenlands område?

Har klubben noe rabatt ellerno noen steder... osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bra steder hvor de driver med billakkering i grenlands område?

Har klubben noe rabatt ellerno noen steder... osv..

 

Jeg lurer egentlig på det samme. Skal ha no stash til passaten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare føyer til.

det som skal lakkeres, burde det monteres bilen, eller best å montere etter lakkering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som skal lakkeres?

Det kan isåfall være greit å prøve passformen før det lakkes. Faren med å levere løse deler er at man ikke får sjekket for fargeforskjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frontfanger, side og bakfanger skal lakkeres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig ville jeg foretrukket delene løse. Da slipper man å ligge på kne og sprøyte og det er mindre sjanse for å få støv i lakken når man kan ha delene på bukk. Men det får du høre med lakkereren om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. skal høre med lakkereren, men først spm:

 

Noen bra steder hvor de driver med billakkering i grenlands område?

Har klubben noe rabatt ellerno noen steder... osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med Johansen på Raset....35598333

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KB- Autolakk på Vattenberg er dyktig og med fornuftig pris!

Eller så har du Bentsen i skjelsvikdalen, også flink!

 

tror nok du får best resultat av å lakke delene løse, slipper maskering, skjøter etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar fra alle. jeg skal høre med de forskjellige stedene..

Men tenkte å lakkere dørhåndtak og sidespeilene. Burde jeg ta av dem også..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johansen på raset er flinke, men de tar seg vel bra betalt i forhold til mange andre rundt i distriktet her. Bentsen har vel tapt seg en god del i det siste, og er generellt en god del dyrere enn gjennomsnittet. Har ikke selv lakket noe hos KB autolakk, men var i kontakt med han ang et panser som skulle lakkers. Hyggel kar som knuste samtlige på pris (med kvittering).

 

Jeg havnet til slutt på det lakkeringsverkstedet som ligger bak jorkjend på herkules og var veldig fornøyd med resultatet.

 

Mange å velg blandt i grenland, lykke til :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lakka S6'en på Johansen på Raset. Jeg er veldig fornøyd med resultatet på min bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på Grenland Auto idag, og snakket med noen folk.. hva de skulle ha for å lakkere frontfanger, bakfanger, sideskjørter og bakrutesenker.. rundt 6000kr. er dette en ok pris? eller kan jeg få det billigere..?

 

Blir vell eventuelt billigere om jeg pusser ned selv..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å sjekke med Johansen det...da finner du fort ut hvordan prisen er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slå opp i Ditt distrikt!! Der er vel de fleste representert.. Ta en ringerunde, så får du prate med flere, og du finner fort ut av det.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slå opp i Ditt distrikt!! Der er vel de fleste representert.. Ta en ringerunde, så får du prate med flere, og du finner fort ut av det.....

takk for tips :D dette skal la seg gjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kay på klyvesletta slår alle i pris(uten kvitt) flink er han og : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Det er visst snakk om lakkering av bil, da vil trekke fram en kar som heter Torstein. Han leier hos Bentzen, jeg fikk ham til å hellakkere einseren min for 13000kr. Resultatet ble veldig bra, men jeg må nevne at jeg da hadde tatt all sparkling og grovpuss selv. Han slipa ned hele bilen og sprøyta, veldig hyggelig å ha med å gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Det er visst snakk om lakkering av bil, da vil trekke fram en kar som heter Torstein. Han leier hos Bentzen, jeg fikk ham til å hellakkere einseren min for 13000kr. Resultatet ble veldig bra, men jeg må nevne at jeg da hadde tatt all sparkling og grovpuss selv. Han slipa ned hele bilen og sprøyta, veldig hyggelig å ha med å gjøre.

 

Har vært hos han med litt forskjellig jeg også. Gjør jobben til avtalt tid og pris. Kan anbefales på det sterkeste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har snakket med en jeg kjenner, og broren hans er lakkerer, vet ikke helt hvor han jobber, men jeg har sett resultat av det han har lakkert da han lakkerte en Golf i Camelon lakk. så veldig bra ut. Han skal ha 3000kr for det jeg skal lakkere som er frontfanger, sideskjørter, bakfanger og bakrutedeksel.

Så skal bare tilpasse delene, så sender jeg de til lakkering, blir spent på resultatet. er ennå ikke 100% sikkert at det er han som skal lakkere.

Kommer tilbake med hvor han jobber hen senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

 

Vet om et par bra lakkerer..

en som jobber på Bentsen, tok 10laken for en S4 te en kammerat.. den ble strøken!

 

Å han figuren på låven ved klyve har jeg hørt mye bra om..

 

jaja... snakkas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på Bentsen lakkering jeg skal lakkere fangerene! 3000kr for alt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.