PROSJEKT: Prosjekt uten retningssans

Anbefalte innlegg

då var skilt innlevert og ny bil innkjøpt.

kan nå endelig begynne ombygging til G60 understell og 16V motor

 

fant meg en fin liten golf med 1,6 icon9.gif til 3000.- icon10.gif

 

fikk mekket litt lyd i den i dag og i morgen skal det sub og litt snaks inni.

 

endelig en bil med litt lyd inni (utenom veistøy)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da va 16v motor\g60 syncro kasse montert i dag.

legge opp ledninger og slikt og i morgen.

 

mangler mye dingser og bolter så må nok bort til fjetland i morgen.

 

ta noen bilder i morgen.

 

har tatt litt tid dette icon10.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurdures solgt til noen som vil fullføre dette prosjektet. kunne veldig gjerne tenkt meg å gjort dette selv men ser at interessen har dabbet av og blitt erstattet av et annet merke.

det som gjenstår før bruk er å fikse lys, har kun parklys for øveblikket og klutsjen som virker fint et par ganger før den ikke kan trøs langt nok inn. noen snakket om at var intern lekkasje i en av kløtsj sylinderene, følger med en ekstra slave.

 

Megasquirtet er ikkje ferdig tuned da jeg ikke har kjørt den på gaten enda, men den spinner frisk på alle fire på vei opp grusbakken utfor verkstedet. det er også noe kabler som må ryddes i. får ikke på lokket til rele boksen så den bør byttes i en større

 

Følger med en audi turbo med passende sylindere til en fremtidig turbokonvertering, turbomanifolden er i bruk på motoren.

har også flere 90 fangere og en diverse liggende som følger med.

 

mer teknisk info i min prosjekt tråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?239412-Prosjekt-Golf-mk2-MegaSquirt.

 

pris? si det, er vell ikke verdt så mye, vil helst at noen som er interesert tar over denne og jeg får se bilen min på veien enn å tjene penger på dette. syns den fortjener det etter mange år i garasjen. bud mottas

 

 

http://smg.photobucket.com/user/arnfinneide/library/Golf%20syncro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.