Valg av dager for lokallagsmøte - avstemming -

Nytt tidspunkt for lokallagstreff?  

11 stemmer

  1. 1. Nytt tidspunkt for lokallagstreff?

    • Som det er i dag, annenhver tirsdag.
      4
    • Den 1. og 15. i hver mnd.
      7


Anbefalte innlegg

Siden det i den senere tid har blitt diskutert litt om treffdagene våres, samt at Follo lokallag er veldig demokratisk drevet, setter jeg igang en poll for å avgjøre hvilke dager vi skal ha møter. Håper så mange som mulig stemmer, så vi ender opp med det alternativet vi er best tjent med!! : vinke :

 

Det blir to alternativer:

 

1. As-is (annenhver tirsdag (partallsuker))

(f.eks tirsdag 29.9, tirsdag 13.10 etc.)

 

2. To faste datoer i hver måned f.eks 1 og 15 hver måned

(f.eks torsdag 1.10, onsdag 15.10 etc.)

 

 

El Presidente

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å stemme folkens.

For oss med små barn er det veldig greit med varierende dager da spesielt tirsdag og torsdag er fullpakka for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordeler med alternativ 2:

- Mulighet for alle å være med - også for de som har andre faste aktiviteter på tirsdager

- Helgetreff som kan gi uante muligheter (hørte jeg øl?, temadager etc. )

 

Dere som stemmer for alternativ 1 må også gjerne legge ut fordeler for det alternativet.

 

Dette ble kanskje ikke hemmelig valg nå for min del men : haha : Dere har sikkert fått med dere hva jeg har stemt uansett, da det jo var jeg som kom med forslaget : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser saken slik Marius ser den. Med "variabel dag" vil flere i det minste ha sjansen til å komme noen ganger i stedet for så godt som aldri, slik det er nå. Men det kommer til å bli problemer for både gamle og nye medlemmer å greie å holde rede på hvilken dag det er møte - det er jo hele to alternativer:p. Hvis møtestedet også varierer borger dette for det komplette kaos, sjokk og vantro samt en bitteliten depresjon;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iom at avstemningen varer til 02.10 så vil det si at det blir møte i morgen da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iom at avstemningen varer til 02.10 så vil det si at det blir møte i morgen da? :)

 

Jepp!

 

Eg kjeme, aner ikke hvor da men : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter på Balkan imorgen! For siste gang for sesongen? Var litt kald der sist gang:D hehe

 

Så kan vi jo bli enig om nytt sted for lokalagsmøter denne vintersesongen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter på Balkan imorgen! For siste gang for sesongen? Var litt kald der sist gang:D hehe

 

Så kan vi jo bli enig om nytt sted for lokalagsmøter denne vintersesongen:)

 

Kremt!!

 

Feil tråd, og feil sted!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da regner jeg med det blir treff torsdag 15.10? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.