Videre drift av Østfold lokallag!!

Anbefalte innlegg

Som fleste av dere sikkert har lest nå, trekker Knut seg som Leder i lokallaget!

Jeg vil først og fremst takke for jobben Knut har gjort som leder, å det grunnlaget han har lagt for meg nå, hehe :)

Jeg veit jeg har store sko å fylle, men skal prøve å gjøre mitt beste!

 

Det blir nok en innkjøringsperiode for min del, så ber om litt tolmodighet til å begynne med :)

 

Det vil nok gradvis bli noe forrandringer, men det vi foreløpig har kommet frem til er å flytte lokallagstreffa fra Torsdag til Søndag!

Det har vist seg å ikke være like effektivt som vi hadde håpet å ha torsdagstreff, og etter inspill fra flere medlemmer som ønsker seg tilbake til søndag, så prøver vi dette igjen :)

 

Vi vil fortsatt ha treff to ganger i mnd, for at medlemmer som går glipp av et treff, ikke skal ha for lang tid til neste:)

Det jeg ser på som en av mine viktigste oppgaver som leder, er å prøve å øke aktiviteten i lokallaget, da dette har dabbet voldsomt av i det siste!

 

Neste lokallagssamling settes da til SØNDAG 4.10.2009, og deretter søndag 18.10 osv..

Skal også prøve å få aktivitetskalenderen oppe å gå igjen så fort som mulig!

 

Hvordan vi gjør med evnt flyttetreff og temakvelder, må vi ta stilling til senere, da hvertfall Temakvelder antageligvis bør holdes på hverdager!

 

Men mere info kommer når ting faller på plass, også håper jeg på innspill hvis noen har noe forslag ang lokallaget :)

 

 

Da er det bare å ønske velkommen til " første " søndagstreffet, og så får vi håpe at dette gjør det lettere for flere medlemmer å ta turen til Toy's :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i ny ride den 4 ;)

er du valgt som leder nå eller bare fungerende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme jeg også. Nå må du endre signaturen da Alexander ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Done :) hehe.... VI har ikke mulighet til å velge ny leder innad i styret, så jeg er fungerende leder frem til neste årsmøtet, men jeg vil da stille til valg som leder! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.