Anbefalte innlegg

Hei alle Audi fans :-)

Jeg er fersk Audi eier og trenger noen råd angående senk av min 2007 Audi A4 TDIQ Avant.

 

Bilen er har i utgangspunktet ikke S-Line senkefjærene. Den forrige eieren satte på V-Maxx senkefjærer (type: 35AU67) som i følge dokumentasjonen skal senke 35mm både foran og bak. Jeg er veldig fornøyd med høyden bak, men foran synes jeg bilen er litt høy. Jeg vurderer senkeskåler, men leverandøren sier disse bare senker ca 10mm på B7. Jeg har derfor begynnt å vurdere senkefjærer. Autospar har to forskjellige sett, et som senker 30mm foran/bak og et annet 45/30mm foran/bak.

 

BIlen er allerede senket 35mm og jeg ønsker å senke 2cm+. Bør jeg da gå for settet som senker 4,5cm foran og i tillegg sette på senkeskåler?

 

Hva ville dere Audieksperter råde meg til :-)

 

Håper på noen gode råd, hehe...

 

4.jpg

7.jpg

 

Dette er bilen jeg sammenligner med. Den ser dødsbra ut :-P

26_1684401327.jpg

 

mvh

Hermod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerbart er veien å gå, koster litt mer men du får alt stilt inn slik du ønsker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å si at den sorte nederst i originalposten bare skal ha senkeskåler...

 

Hermod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg justerbart og få det helt perfekt:) Med senkefjærer og senkeskåler så er det ikke sikkert du blir fornøyd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :-)

 

Ser ut som jeg kommer til å vurdere justerbart... Hadde tenkt å gjøre det litt "billig" men for å evt. slippe å gjøre samme jobben flere ganger for å få resultatet 100% er det vel bare justerbart som duger.

 

Hvilket justerbart sett anbefaler dere. Ser at det er stor prisforskjell. Alt fra ca 4000,- til 15.000+. BSBildeler har sett fra AutoStyle som er relativt rimelige, ca 4500kr, men hvorfor der de så mye billigere enn KW og H&R som koster rundt 10.000. Er AutoStyle OK kvalitet? Noen som har noen meninger??

 

Takk igjen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale FK-serien som Håkon Sandberg selger, dette er kvalitet samtidig som det er relativt rimelig.

Bare og sende Håkon Sandberg en forespørsel om senkesett. Så får du vite alternativene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.