Tjeneste ønskes mot betaling, frakt av bil.

Anbefalte innlegg

Det går som bare det! Fort går det ikke, men det går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være kjip med slepe prosjektet ditt, men er det ikke noe nytt med at man ikke har lov å slepe med tau. Kun stang (som ingen selger)?

 

Om du skal opp en bakke regner jeg med du skal ned en bakke også. Vi slepte en stor van med fult av motorer baki opp tunellene fra vigra, det værste var å kjøre ned da det ikke var noe BKF som fungerte. Kjørte på tau osv. Opp kommer du om ikke motoren koker.

 

 

Kjør den selv da du har trekkbil og henger en sein kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok med en kompis og satt kursen mot ørsta med noen heftige tau baki Caddyen.. Kom frem til A4en, men kasta ett blikk på den og såg at å slepe det der blir kjipt.. Batteriet var flatt også..

Så fikk tak i en henger..

Han med hengeren spurte om jeg var gal som skulle opp eiksundtunellen med 2 tonn etter en caddy ;)

 

Fikk bilen bakpå, og Caddyen fungerte utmerket den :) bånn pedal i bunn av tunellen, 3. gir, nådde 95 før bakken begynte å sakke ned farten.. kom vell halvveis opp før jeg hadde 45, så dro jeg ut 2. gir og satt den i 3. igjen og kjørte fint opp resten i 60kmt =)

 

Kanskje på tide å utvide sertifikatet.......... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.