Pizza & film hos Møller Frysja tors 24/9

Vil du delta på pizza & film kveld?  

17 stemmer

  1. 1. Vil du delta på pizza & film kveld?

    • Ja
    • Nei
      0
    • Jeg har beslutningsvegring...


Anbefalte innlegg

Vi har denne uken satt frem en RS2, urquattro, S2 motorsport og coupe quattro som representanter for at det er 25 år mellom Audi TT-RS lansert i år, og når Sport Quattro introduserte 20V første gang.

 

I den anledning lurer vi på om det er ønskelig med å ha åpne lokaler torsdag kveld så vi kan spille av litt gamle quattro filmer, ala det som ble gjort på Møller Bil Romerike for noen år siden. Man kan da f.eks. bestille seg pizza etc samtidig som vi spiller av på to prosjektører i kantinen. (Merk at Møller ikke stiller med maten og at medlemmene får organisere dette på egenhånd).

 

Er dette ønskelig at vi gjør?

Jeg foreslår torsdag kl 19:00 f.eks., og at vi da må vite innen onsdag kl 14:30 om det er tilstrekkelig interesse for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig, men jeg er satt opp på jobb torsdag kveld, så vet ikke jeg om kan, det blir spontant fra min side hvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. Er dugnad i boretslaget, men det får nok bare gå;) Er ikke ofte det er filmkveld hos Møller:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder å blæste litt om denne i kveld :D

Skal lime inn link i Drammenstråden og evt hive det opp hos Follo-gutta også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallfall : ja :

 

Vet at Hans Martin også kommer, og Aadne virket ganske interessert også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrevet PM til et par Quattro-hoder, så får vi se hva som dukker opp. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører glatt fra Moss for å få med meg det her, for å si det sånn.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ivrig med andre ord! :D

 

Filmmessig sitter vi inne med Quattro - The Full story, Quattro A la Une, Sieg einer Idee osv osv. Jan Tore kan sikkert fortelle mer om det utvalget.

 

Av utstilte biler er det da 1986 urquattro, 1989 Coupe Quattro, 1996 RS2 og 1992 S2 lisensiert bil som står hos til visning. Ikke ukjent vare for endel medlemmer, men litt artig at vi fikk ha det "innomhus".

 

Trenger folk noe kjøreforklaring er det bare å hyle, men det ligger på Ring 3, avkjøring Maridalen/Kjelsås og bare å følge skiltingen til Teknisk Museum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi får utvidet utstillingen med en uke til kunne vi jo vurdert å supplere med en urquattro til Ola.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig jeg hadde tatt med meg en kompis og tatt turen inn på dette heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig jeg hadde tatt med meg en kompis og tatt turen inn på dette heller.

 

Hadde vært genialt hvis dere tok turen Lars Erik : ja : Gjør ikke noe om dere får andre med på turen også ;)

 

For å finne frem må dere kjøre Ring 3 og følge skilt til Teknisk Museum, da kommer dere rett forbi Møller på Frysja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrevet PM til et par Quattro-hoder, så får vi se hva som dukker opp. :D

 

Er jeg et quattro-hue? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt. Du har vel stått og samlet støv i garasjen til Bergen nærmest? :D

 

Jan Tore: Ikke noe problem det. Om S2en blir stående er en annen sak, men bilene kan fint stå ut neste uke.

Om man har flaks finner man kanskje TT-RS også på torsdagen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt. Du har vel stått og samlet støv i garasjen til Bergen nærmest? :D

 

 

Det er S6'n til Bergen som samler støv, ikke jeg! Jeg maser på'n for at han skal gjøre den ferdig jeg : bh :

Jeg har forsåvidt en 200 som samler støv : dum :

 

Men virker interesant dette.. Må se om jeg får tid evt, driver å innreder nytt verksted:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, de som kan får det til. Må bare presisere at vi må varsle ja eller nei til om vi skal ha lokalet utover kontortid i morgen kl 14:30, så fint om folk "poller" ivei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi så oss ut 15 personer som grensen for å gjennomføre det, men nå har vi uansett avklart at visningen her på bruket blir en uke til og vi uansett skal ha inn en urquattro til. Tror de 11 her ikke helt er representativt, ettersom det er et par stykker som sitter på gjerdet og nok ikke har klikket av i poll'en.

 

Bekrefter derfor at kantina på Møller Frysja er booket !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra : ja :

 

Regner med at det er greit om det dukker opp flere "uanmeldt" i morgen? Prøver å lokke enda flere folk med på kort varsel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, nå har vi jo booket rommet. Og ettersom ikke Møller står for maten er det en meget fleksibel løsning.

Snakket med cinematograf Jan Tore i dag, og det høres ut som han hadde sett seg ut de aktuelle filmene. :D

 

Jeg regner med bl.a. John Kopperud, Stein Ove (som da har bursdag attpåtil) og en fra Møller Bil Asker og Bærum tar turen iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker ikke likevel. Må gjøre noe småfiks på Golfen før den skal på langtur imorra--

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi kjøre sammen nedover eller henrik? dra fra shell på korset ca 18.15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi kjøre sammen nedover eller henrik? dra fra shell på korset ca 18.15

 

Det kan vi gjøre veit du:) En fin liten kolonne nedover til Frysja er ikke å forakte: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så klart med :D Ikke faen om jeg vil gå glipp av dette : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel vi har fått på plass en bil til og tester prosjektører osv, så her er det Frysja 08-23 som gjelder! : trøtt :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.