Noen med RS2 som har lyst til å bli med Porsche klubb sin Trackday på Våler 10.10.09?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt til å bli med Porsche klubben sin Trackday på Vålerbanen 10. oktober. Det er egentlg bare forbeholdt Porsche, men jeg har spurt om det er greit med Rs2 og det fikk jeg ja til.

 

Dette er et lite treff, max 25 deltakere, så her blir det fokus på kjøring/kjøretrening i "rolige omgivelser".

 

De har leid inn Kjetil Bolneset som instruktør, så han er til rådighet hele dagen og kan komme tips til din kjørestil o.s.v.

 

I og med at dette er en såpass liten samling er kursavgiften forholdsvis høy, 1700kr.

 

Gi beskjed til meg så skal jeg videresende infobrev og kontaktinformasjon til arrangør.

 

Siden dette muligens er siste sjangs for banekjøring i år, og i tillegg få opplæring fra mr. Bolneset OG få muligheten til å parkere Porscher så må jo dette være en gyllen mulighet! :)

 

Det skal også være en felles middag på fredagen på et hotell i nærheten, hvis det er av interesse.

 

OBS! Forbehold om ledige plasser! Påmelding snarest, helst i går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi gjerne beskjed på tlf 93615573, da jeg ikke er på nett på dagtid denne uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVIS jeg får satt sammen, så KAN det være aktuelt å være med... Som tilskuer om ikke annet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært morro Tom! Du har jo nesten ikke brukt bilen din i sommer så du får satse på å bli med her.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hende jeg svipper innom for å titte.. kombinere med svensketur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.