#1 Skrevet September 24, 2009 (endret) Jaja, tenkte d va på tide å planlegga turen t vintertreffet i Funäsdalen 2010:) Eg må sei at eg hadde d vanvittig gøy på isbanen der oppe ifjord, sjøl om eg hadde EIN DEL utforkjøringer, hehehe: smil : T di som isje heilt greie å bestemma seg, så kan eg sei at d absolutt e verdt turen! Hotell koste isje all verdens der oppe, så du bler isje fattige på någe aent enn drivstoff... Å for di som kjøre på traktordrivstoff, så bler du isje fattige uansett:p Tenkte me konne kjøra samen adle så ska ver me. Start fra Statoil Ålgård som vanligt, får komma tbage t tidspunkt å sånt då... Sååååå, kem e me? Liste: Robin (har plass t co-pilot hvis någen vil ver me uden bil) Eirik Berentsen (med bil) Petter Lønning (med bil regner jeg med:D) Kjell K. Roulund (med bil) Hein Risan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2009 Hadde vert morsomt å fått me seg, får se når det nermer seg litt, må passe litt med friuke osv. Blir uansett uten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2009 Regne me eg e me. Må bare få skifta någen stryreledd å foringer på syncroen så e ann klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2009 (endret) Eg tvile på det blir for min del..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2009 Eg e såklart med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2009 Då har eg oppdatert å lagt inn Eirik og Petter i listå Menne, dår må jo ver flerne så vil ver me? Doffer? Hein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2009 Kjell? Regne me at eg e me her ja.. Må opp å testa quattroen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2009 Kjell? Regne me at eg e me her ja.. Må opp å testa quattroen! Regne med e ikkje godt nok. Og dessuten så e det vel ein risiko for at quattroen e solgt før februar, e det ikkje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2009 Satse på at ann ikje e d hvis alt går som det ska.. Hehe, men uansett blir det ny firehjulstrekker i tilfelle.. Hehe.. Tru Finni au snakkte om han vil joina mg som passasjer på vei opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 25, 2009 Ka e sånn ca dato på detta treffe her? hadde vært artig opplevelse, men sitta på me nogen isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 25, 2009 jan/feb ca;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 28, 2009 Då har eg oppdatert å lagt inn Eirik og Petter i listå Menne, dår må jo ver flerne så vil ver me? Doffer? Hein? Har planer om å reise opp ja:) Får bare håpe att d ikke kommer noe i veien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 28, 2009 Kjører du S3'en hvis den ikke er solgt da? Hvordan går det forresten, solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 28, 2009 Håper den er solgt lenge før den tid gitt. Litt lite respons... Står her på forumet til 175000 nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 28, 2009 Håper den er solgt lenge før den tid gitt. Litt lite respons... Står her på forumet til 175000 nå... *grøss*, det er BILLIG for en så fin S3! Men det er jo Quattro sesong snart så får håpe responsen blir bedre etterhvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 28, 2009 Syns det begynner å bli lite å få igjen for sånne biler ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 30, 2009 Løse rykter om dato? 5-7 februar... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167812 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 30, 2009 Var ikke så ille priser heller i uke 5... http://eriksgården.se/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=39&lang=en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 30, 2009 Nei, regner med vi går som en gruppe og får rom til 474,- også? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 30, 2009 Sweet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 15, 2009 Ser i andre tråder at eriksgården er fullbooket... Men hotell Funäsdalen er et ok alternativ, ikke noe luksushotell, men man får da sove:) Noen flere som vil melde seg på? Datoen er 5-7. februar. Vi bør med fordel være der fra torsdagen av... Det er jo et par timers kjøretur:D ANBEFALES PÅ DET STERKESTE Å REISE OPP!! Jeg har planer om å kjøre opp i S3'en - SUV style:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 5, 2010 Da var rom på hotell funesdalen booket!!! 4-7 feb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 5, 2010 Da var rom på hotell funesdalen booket!!!4-7 feb. Pris? Eg og må bestilla, men vente på lønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 5, 2010 Ey. Eg og må bestilla. Pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 5, 2010 Ser ud som at eg droppe denne turen i år. Siden penger isje vokse på trær for tiå så må eg spara d eg har t Wörthersee i mai... Litt kjipt i grunn, for eg e egentlig jævli klar for å legga S3'en bredt på banen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...