Stavanger lokallag -> Funäsdalen 2010

Anbefalte innlegg

Jeg starter kl ca 00:30 torsdag/fredag natt..så den som vil får nå bare henge seg på..

 

Blir seinare avreise på meg, ska te damå på torsdag så då blir det vel Ålgård kl.4 tenke eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg sitte i peisestua på hotellet, smatte på en sigar og zippe til en liten Cognac, mens jeg venter på dere :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då seie me Ålgård kl 04.00 då :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine den, da kan dere bare slå på tråden for siste nytt om vei og føreforhold :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg konne godt tenkt meg å reisa litt tidligere en 4, ca 2-3, men eg ska bare sitta på så eg har ikkje stemmerett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss va det me det vandrehjemmet, måtte me ha me sengtøy sjøl? har ikkje gidda å lesa noge på siå te hotellet, eg bare bestilte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller dyne å dyne-trekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka temp e det nå Hein? Ser det e meldt 10-13 minus på yr.no og storm.no, men stemme jo dårlig med virkeligheten der oppe. : klø :

 

Edit: nå e det faktisk meldt ennå mildare : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e dt ikkje mange timane te me Kjøre guttar ;)

 

Olje OK, slpylerveske OK, Hjul, OK, Hjelm OK, Klar te å stå opp kl 03:00 NEI. Klar te å kjøra på bane, JA

 

Snakkes på ålgård rundt 04.00 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e dt ikkje mange timane te me Kjøre guttar ;)

 

Olje OK, slpylerveske OK, Hjul, OK, Hjelm OK, Klar te å stå opp kl 03:00 NEI. Klar te å kjøra på bane, JA

 

Snakkes på ålgård rundt 04.00 :)

 

Faen hjelm har eg heilt glømt!! Men fått bilen i stand og jobben på avstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen hjelm har eg heilt glømt!! Men fått bilen i stand og jobben på avstand.

 

Tar med hjelm til deg, ikke tenk på det ;) Får bare håpe det gir noen runder på banen, i passasjersetet : vinke :

Men nå gidder jeg ikke sitte å tvinne tommeltotter lengre, jeg pakker bilen å suser avgårde :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med hjelm til deg, ikke tenk på det ;) Får bare håpe det gir noen runder på banen, i passasjersetet : vinke :

Men nå gidder jeg ikke sitte å tvinne tommeltotter lengre, jeg pakker bilen å suser avgårde :D

 

Tusen takk for hjelpen Øyvind. Klart du skal få sitte på :)

 

God tur, snakkes under veis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god tur folkens! :) Sko ønska eg konne våre me.. Tg det igjen neste år satse me på! Då me egen liden traver! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka temp e det nå Hein? Ser det e meldt 10-13 minus på yr.no og storm.no, men stemme jo dårlig med virkeligheten der oppe. : klø :

 

Edit: nå e det faktisk meldt ennå mildare : eek :

 

Ligger på -7... kjempe temp! God tur til alle som skal oppover. så snakkes vi om en del timer,,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger på -7... kjempe temp! God tur til alle som skal oppover. så snakkes vi om en del timer,,,,

 

Topp! Ja snakkes der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var årets første treff unnagjort!

Takk for turen folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen godt folk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen gjekk det? Alle kom seg frem og fekk prøvd seg litt på bane? Har bare sett bilder av R32en i bildetråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.