#76 Skrevet Februar 3, 2010 Jeg starter kl ca 00:30 torsdag/fredag natt..så den som vil får nå bare henge seg på.. Blir seinare avreise på meg, ska te damå på torsdag så då blir det vel Ålgård kl.4 tenke eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 3, 2010 Da skal jeg sitte i peisestua på hotellet, smatte på en sigar og zippe til en liten Cognac, mens jeg venter på dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 3, 2010 Tar deg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 3, 2010 hihihi, jada.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 3, 2010 Då seie me Ålgård kl 04.00 då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 3, 2010 Ålgård 04:00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 3, 2010 Fine den, da kan dere bare slå på tråden for siste nytt om vei og føreforhold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 3, 2010 Eg konne godt tenkt meg å reisa litt tidligere en 4, ca 2-3, men eg ska bare sitta på så eg har ikkje stemmerett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 3, 2010 Koss va det me det vandrehjemmet, måtte me ha me sengtøy sjøl? har ikkje gidda å lesa noge på siå te hotellet, eg bare bestilte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 4, 2010 ta med sovepose?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 4, 2010 eller dyne å dyne-trekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 4, 2010 (endret) ka temp e det nå Hein? Ser det e meldt 10-13 minus på yr.no og storm.no, men stemme jo dårlig med virkeligheten der oppe. Edit: nå e det faktisk meldt ennå mildare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 4, 2010 Då e dt ikkje mange timane te me Kjøre guttar Olje OK, slpylerveske OK, Hjul, OK, Hjelm OK, Klar te å stå opp kl 03:00 NEI. Klar te å kjøra på bane, JA Snakkes på ålgård rundt 04.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 4, 2010 Då e dt ikkje mange timane te me Kjøre guttar Olje OK, slpylerveske OK, Hjul, OK, Hjelm OK, Klar te å stå opp kl 03:00 NEI. Klar te å kjøra på bane, JA Snakkes på ålgård rundt 04.00 Faen hjelm har eg heilt glømt!! Men fått bilen i stand og jobben på avstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 4, 2010 Faen hjelm har eg heilt glømt!! Men fått bilen i stand og jobben på avstand. Tar med hjelm til deg, ikke tenk på det Får bare håpe det gir noen runder på banen, i passasjersetet Men nå gidder jeg ikke sitte å tvinne tommeltotter lengre, jeg pakker bilen å suser avgårde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 4, 2010 GOD TUR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 4, 2010 Go tur ja ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 4, 2010 Tar med hjelm til deg, ikke tenk på det Får bare håpe det gir noen runder på banen, i passasjersetet Men nå gidder jeg ikke sitte å tvinne tommeltotter lengre, jeg pakker bilen å suser avgårde Tusen takk for hjelpen Øyvind. Klart du skal få sitte på God tur, snakkes under veis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Februar 4, 2010 God tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Februar 4, 2010 god tur folkens! Sko ønska eg konne våre me.. Tg det igjen neste år satse me på! Då me egen liden traver! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 5, 2010 ka temp e det nå Hein? Ser det e meldt 10-13 minus på yr.no og storm.no, men stemme jo dårlig med virkeligheten der oppe. Edit: nå e det faktisk meldt ennå mildare Ligger på -7... kjempe temp! God tur til alle som skal oppover. så snakkes vi om en del timer,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 5, 2010 Ligger på -7... kjempe temp! God tur til alle som skal oppover. så snakkes vi om en del timer,,,, Topp! Ja snakkes der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 8, 2010 Da var årets første treff unnagjort! Takk for turen folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 8, 2010 Takk for turen godt folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 8, 2010 Kossen gjekk det? Alle kom seg frem og fekk prøvd seg litt på bane? Har bare sett bilder av R32en i bildetråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...