#101 Skrevet Februar 8, 2010 Takk for turen folkens. Tross litt uheldige med bilen min så va dt ein fine tur Fekk jo sidda på me ein råe R32 på bane så fornøyde eg Kom oss heldigvis hjem uten problemer og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Februar 8, 2010 Uheldige ???? Ke nå du har gjort Eirik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Februar 8, 2010 Uheldige ???? Ke nå du har gjort Eirik ? Hovedbremse sylinderen røyg itte første runde! Ting begynne å ryge itte snart 300k på norske veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Februar 8, 2010 Slapp av Eirik, det kommer mer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Februar 8, 2010 Petter då. Kom han seg heile gjennom helgå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Februar 8, 2010 Hehe ja dor jørr nok dt Petter kom sg heilskinna hjem. Tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Februar 9, 2010 Petter då. Kom han seg heile gjennom helgå? Han reiv av lippå under frontfangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Februar 9, 2010 Godt å høre at dere kom heilskinna heim. Jeg starter returen imorgen tidlig, og skal kjøre sverige nedover. Gleder meg litt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Februar 13, 2010 Då va bremsene fikksa på syncroen min. Någen så bler me tebage så eg får kjørt någen runder på banen... Nei.. må nok venta te neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Februar 15, 2010 noen som har en hjelm formye etter turen?? type blå helhjelm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Februar 15, 2010 noen som har en hjelm formye etter turen?? type blå helhjelm... Sellen har an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...