#51 Skrevet Januar 26, 2010 Jeg skal være med. Men jeg reiser oppover fredag 29. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 26, 2010 Jeg og er med I år også dog uten bil men med bensinkort, har hørt det kan være lurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 1, 2010 Kjøretid til Funesdalen er iflge Hein: 13-14 timer til Røros og 45 minutter fra Røros til Funesdalen. Han har peiling på dette, så alt annet er vel svada, inkl mine 10-12 timer... For å få litt igjen på besøket der oppe, er det vel smart at vi starter natt til fredag, fredag morgen.. fristet til å si kl 04:00 da er vi framme kl 18:00 på kvelden.. men ikke seinere enn 07:00, da treffer vi vel det meste av rush og køer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 1, 2010 E med kl.4 eg eller eventuellt tidligere. E mer effektiv kjøring om nattå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 1, 2010 Ska me ikkje sei kl 6 på statoil Åglgård då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 1, 2010 Ska me ikkje adle samen bare sova hos Tysse då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 1, 2010 Pysjamas fest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 1, 2010 hahaha!! Jo pysjparty er vi med på :D kl 4 eller kl 6 er det samme for meg altså.. ikke mye annet å gjøre enn å sove de 2 timene mellom.. sove kan jeg gjøre bak rattet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 1, 2010 E med kl.4 eg eller eventuellt tidligere. E mer effektiv kjøring om nattå. Er du gira på å kjøre fra midnatt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 1, 2010 Tja, har jo rom når me komme fram hvis me e slakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 1, 2010 stemmer det Jo men det passer finers for meg iallefall Jeg har fri hele uka jeg så jeg stiller parat til avreise når du måtte ønske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 1, 2010 Keffer starte dokke isje bare kvelden før herifra, istedenfor på morningen/nåttå, så e dokke framme om morningen helle, istedenfor langt udpå dagen.....Får liksom mye mer utav helgå då trudde eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 1, 2010 Keffer kjøre dokke isje bare kvelden før, istedenfor på morningen/nåttå, så e dokke framme om morningen helle, istedenfor langt udpå dagen.....Får liksom mye mer utav helgå då trudde eg Kanskje fordi me ska på jobb på torsdagen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 1, 2010 Kanskje fordi me ska på jobb på torsdagen.... Men dokk jobbe jo isje til klokkå 9 på kvelden liksom, hvertfall isje ved normal arbeidstid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 1, 2010 Fordel å sova litt før 14 timers biltur kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 1, 2010 Fredrik har sikkert noe "våkenpulver" han vil selge : fis : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 1, 2010 Ja, jo kansje det Petter. Du har ett poeng der.... Fagerten....Nå tapte eg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 2, 2010 Nå må me bli enige om et klokkeslett då nærme sg Eg stemme for kl 6 på statoil Ålgård! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 2, 2010 Jeg stemmer for tidligst mulig.. gjerne ved midnatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 2, 2010 kl 6 e alt for seint... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 2, 2010 for sent hehe Ja men ka klokka ska me reisa då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 2, 2010 Du må vell sedda ner bilen til dokke reise Eirik, ellers hekje du ng bil igjen! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 2, 2010 Du må vell sedda ner bilen til dokke reise Eirik, ellers hekje du ng bil igjen! Hehe.. Hehe Joda ingenting mangle på bilen nå Nye lykter e montert allerede. Men ingen leging på veien har eg fonne ud hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 3, 2010 (endret) Må bare inrømme att å kjøre 12-14 timer i strekk er litt slitsomt, så jeg går ut i fra att dåkk e litt sliten når dåkk kommer. Husk å ta med godt med spylervæske... D blir d bruk for til ett stykke nord for gardermoen(hvis dåkk kjører den veien da...) å sjekk frost veska. Er -34 på røros akkurat nå. Men golfen starta uten problem: smil : Jeg brukte forøvrig 13 timer akkurat denne gangen, med 3 korte stopp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 3, 2010 Jeg starter kl ca 00:30 torsdag/fredag natt..så den som vil får nå bare henge seg på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...