Anbefalte innlegg

Heihei alle sammen.

 

Tenkte jeg skulle lufte ett lite forslag her..

Finne ut hvordan interessen er for ett lite arrangemang før jul, alla en julefest.

God mat og drikke, god selskap, god stemning, osv... Ikke nødvendigvis full oppdressing med kjole og slips... Dere skjønner alle tegninga. :)

 

Håper jo selvsagt å finne ei helg hvor det passer for flest mulig, og at det kansje kan klaffe slik at de som ikke bor i direkte tilknytning til Bodø også kan finne på å hive seg med. ;)*hint hint*

 

Så før jeg/vi planlegger noe videre, er det jo ønskelig å vite hvordan det ligger ann med interesse for ett slikt arrangemang...

Så gi meg gjerne ei tilbakemelding på om du/dere kunne tenkte dere å være med. :)

 

Nina

 

 

PS.. Gode forslag til alt fra lokasjon til mat taes imot med åpne armer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes ut som et kjempeforslag Nina ;)

Er gjerne med på en julefest eller noe lignende arrangemang (:

Hadde jo vært kjempeskøy å fått med en del folk enten det blir som en fest eller bare en liten sammenkomst...

Er spent på om det er flere som er interisert i noe slikt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detter er jo noe vi apsolutt må klare og få till. om det blir på byen eller annet spiller jo ingen rolle så lenge vi kan ha en god undskyldning til og ha en litten fest i godt lag (som den kvelden på mo).

 

hadde jo vært skøy om det hadde kommet noen fra anndre plasser en bodø også. HINT HINT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje dette kunne være noe å tatt opp som "tema" neste søndag??

kan jo prøve å komme med forslag til hvor og når hvis det er nok interiserte...

tenkte å prøve å komme meg å være med på Peppes denne gangen ;)

er jo en stund siden sist så kanskje på tide :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.