#1 Skrevet Oktober 4, 2009 Da er dagen kommet hvor vi begynner med Søndagstreff igjen! Fortsatt Toys'r us, og klokken 6! Håper så mange som mulig har tid til å komme idag! Foreløpig skinner jo sola, så det ser ut til å kunne bli en fin dag! Ingen store planer for dagen, men med bra oppmøte så er det jo kanskje mulig å få til en fotoshoot eller noe Da sees vi ikveld folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2009 Prøver å dukke opp neste gang, var opptatt med polering idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2009 takk for i kveld, ble da en trivelig men liten gjeng som betalte alt for mye for dårlig mat hos d"å"llys;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2009 Takk for ikveld ja Sant sant, men mcFlurry'n var snadder da hvertfall :D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2009 Takk for ikveld ja Sant sant, men mcFlurry'n var snadder da hvertfall :D hehe den var shmUD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2009 Kommer det noen i dag da? eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2009 da blir det ikke noe for min del virker det som gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2009 Litt seint her nå kanskje men, skulle egentlig vært i dåp idag, men feberen kicka inn og har holdt sofaen i hele dag! Noen andre som tok turen idag da? får komme sterkere tilbake om 14 dager igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2009 glemte meg jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2009 glemte dette gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2009 Er det hver søndag nå?? Prøve å komme meg inn i det her igjen vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2009 Er det hver søndag nå?? Prøve å komme meg inn i det her igjen vel vær 14'ende dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2009 I DAG DA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2009 idag er det treff igjen ja hvem har tenkt seg turen idag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 1, 2009 mulig tiden blir litt knapp for meg idag, men skal prøve å få tatt turen innom men er det noen som veit de kommer idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 1, 2009 will be there:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 2, 2009 hvor var alle i går da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 2, 2009 hmm, klokka 6? gardermoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 2, 2009 ingen svarte her før jeg dro i familie middag rett ved så tok ikke sjansen på og reise.... men om det blir slik fremover så er vi jo like langt som alltid. ingen gidder og det blir ingenting... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 2, 2009 (endret) var i middag jeg og gitt... pleier som regel og være der tho ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 5, 2009 Var vel hva vi kan kalle labert oppmøtet ja, meg selv og martin! hehe... Men tenkte at neste søndag drar vi igang med go-kart kjøring igjen, hvis folk er interessert i det? Prøve å få det til å skje noe så folk " gidder " å komme!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 8, 2009 hooj blir det noe treff i dag eller er det fortsatt slik at det er annenhver søndag? sist søndag var det ingen der, så jeg dro videre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 9, 2009 LItt seint svar Admir, men det er annenhver søndag ja. Får vel prøve å få til litt gokart som Alexander nevner over vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 9, 2009 Sånn er det hver eneste gang. lurer fader i meg på hva som gjør at østfold er det eneste lokallaget i hele norge som rett å slett ikke funker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 10, 2009 Etter hva som ble sagt på årsmøtet til hovedstyret tidligere i år, er vi langt fra de eneste som sliter med oppmøte. Jeg tror kanskje vi må tenke litt nytt og annerledes når det gjelder samlingene våre, spørsmålet er bare hva som skal til for å få medlemmer til å møte/engasjere seg... Snakker for min egen del når jeg sier at jeg har en såpass fullpakket timeplan at det må bortprioriteres andre ting når jeg skal delta på samlinger og aktiviteter i lokallaget og mange andre har det sikkert på samme måte og velger da å prioritere andre ting enn lokallaget. Forståelig nok egentlig med tanke på oppmøtene de siste månedene(årene?).. Jeg har ingen planer om å kaste inn håndkleet selvom jeg har trukket meg fra ledervervet, men vi må snart ta en seriøs brainstorming og finne noen alternativer til dagens aktiviteter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...