Klart for Søndagstreff igjen!!!

Anbefalte innlegg

kjøre tur ett eller annent sted da og funnet på noe??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøre tur ett eller annent sted da og funnet på noe??

 

Det hadde gått ann det :) men noen ideer om hvor man kan kjøre?

 

Noen som veit de tar turen ikveld da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utgår for min del i alle fall da jeg er på mjøstrakter.

MEn prøver neste gang igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forståelig det da :) hehe..

Jeg drar hvertfall opp kl 6 så får vi ta det derfra folkens!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen, stått ca en times tid, og dødt som i graven....

 

Kan allerede lufte et forslag for neste treff... Tenkte kanskje vi kunne ta en samling i verksted til meg og Ole martin på Gresvik!

Kan ikke love at det skjer allverden der ute, men kontra å stå på toys, så er det hvertfall innendørs, lyst og trivelig og kanskje tilogmed litt varme ;) hehe

 

Så hva syns folk om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit for meg:) Kunne kanskje fått Bernhard til å vise noen triks med poleringsmaskinen sin også? ;)

 

PS: ble du så lenge? Skulle sagt ifra så hadde jeg jo kommet likevel, så hadde du i det minste sluppet å stå alene. Trodde du dro ganske kjapt etter jeg "snakka" med deg jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit for meg:) Kunne kanskje fått Bernhard til å vise noen triks med poleringsmaskinen sin også? ;)

 

PS: ble du så lenge? Skulle sagt ifra så hadde jeg jo kommet likevel, så hadde du i det minste sluppet å stå alene. Trodde du dro ganske kjapt etter jeg "snakka" med deg jeg..

 

Ja det får være en liten oppfordring til Bernhard :) hehe S2'n står der som et "umulig" lakk prosjekt enda den :P hehe.....

 

Dro ikke så lenge etterpå nei, men var der rundt halv 6 tilfelle noen skulle være tidlig ute, så var vel en drøy time ca da :) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for den der jeg å

Har hatt en del å gjøre det siste, så skal komme å gang igjen nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre Martin :)

 

Satser foreløpig på at det blir verksted treff hvertfall, men komer tilbake til om/ og hvilket opplegg det evnt blir!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vel tatt det over pm allerede, men det passer ikke for meg da jeg har lovet meg bort på teater sammen med eldstedatteren, men Alexander sier ifra nå det blir aktuelt igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke søndager er det lokaltreff på da? JA vet det er annenhver.. :)

 

Verkstedtreff hadde vært trivelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke søndager er det lokaltreff på da? JA vet det er annenhver.. :)

 

Verkstedtreff hadde vært trivelig.

 

Neste søndag mener jeg og huske :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er første søndag i måneden, deretter den tredje søndagen i måneden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan desverre ikke stille opp på neste samling....midt oppi eksamenstiden nå så jeg må holde meg innestengt og lese hehe:) men etter det skal jeg prøve å følge opp så godt jeg kan;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan desverre ikke stille opp på neste samling....midt oppi eksamenstiden nå så jeg må holde meg innestengt og lese hehe:) men etter det skal jeg prøve å følge opp så godt jeg kan;)

 

Forståelig det Admir, eksamen er nok greit å prioritere ja :) hehe

Lykke til med eksamen, også sees vi når du er ferdig med prøvene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre Martin :)

 

Satser foreløpig på at det blir verksted treff hvertfall, men komer tilbake til om/ og hvilket opplegg det evnt blir!

 

Blir det på verkstedet imorra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det på verkstedet imorra?

 

har ikke hørt noe annet Knut =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde, som dere kanskje skjønte ovenfor her, tenkt til at Bernhard skulle ha litt fremvisning av polering og sånt ute i verksted, men det passet desverre ikke denne helga, så vi kommer tilbake til når vi får gjennomført det!

 

Men tenkte uansett at vi tar samlingen imorgen ute i verksted vårt!

Det blir da ikke så veldig mye som skjer, men sånn som været har vært den siste mnd, så er det vel ingen uting å stå innendørs!

Så er det jo et par prosjekter gående der ute, som vi alltids skal klare å ljuge litt om :)

 

Tenkte da at vi møter opp på toys som vanlig kl. 18.00 også kjører vi fra toys 18.15, så alle finner veien ut!

Kanskje vi får til en kolonne også :P hehe

 

Hvis folk vil møte opp tidligere å være på gresvik kl 18, så blir vi enige her på forumet, men tanken var å få med de som evnt møter på toys, og ikke får med seg dette på forumet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en knallbra kveld igår Ole-Martin og Alexander, med gratis cola, kjeks og sjokolade:) Skybert hilser også :P Vi får ta en sånn kveld i verkstedet igjen, alle tre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en knallbra kveld igår Ole-Martin og Alexander, med gratis cola, kjeks og sjokolade:) Skybert hilser også :P Vi får ta en sånn kveld i verkstedet igjen, alle tre....

 

TRUE THAT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste treff nå den 12. da eller? :o

 

 

Er alltid lokallagstreff når jeg er vekke synes jeg, men skal prøve å få stukket nesa innom neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sugen på å ta bilder jeg...!! Er det treff rundt juletider? mellom 17des - 5jan? :D Evnt noen garasjer som er åpne og vil ha bilder av biler? ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste treff nå den 12. da eller? :o

 

 

Er alltid lokallagstreff når jeg er vekke synes jeg, men skal prøve å få stukket nesa innom neste gang :)

 

Neste lokallagsamling er nå på søndag, den 6!

 

Må bare beklage men tror det var jeg som blingsa med datoen forrige helg!

 

Treffa er som tidligere nevnt 1 søndag i mnd, deretter 3. søndag i mnd!

 

Niclas : skal vel være et treff da den 20. og neste blir da 3 januar, så skal vel la seg gjøre å få til noen vinterbilder for de som ønsker det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til søndagen er jeg IGJEN på vestlandet, så får ikke kommet da heller... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.