Til Telemarksfolket: Treff 2010

Anbefalte innlegg

Vi må vel begynne å tenkte litt på treff 2010.

Og dersom det blir bestemt for å satse på ett nytt treff 2010, så kan jo folket begynne å tenke litt på mulige steder å ha treffet, for vi følte vel kanskje at plassen på YIT i Porsgrunn ble litt liten..:)

Vi må snart starte med planleggingsmøter, og som i fjor så trenger vi også folk med i treff komiteèn. Any1?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jøsses, har du også våknet nå a? :P

 

Jeg er med på ett nesteårstreff også.....

 

Ser for meg at vi BØR sette en dato og klokkeslett og bare rett og slett se hvem som kommer og høre hvem som har interesse og hjelpe til.

 

Prøve 18 oktober kl. 1800 @rio pizza ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom akk til å tenke på at det er jo mange store plasser som vi kan evt ha et treff....

Herkules parkeringen(tak og kjeller) men kanskje litt kjipt for de med ekstremt lave biler..

Parkeringen ved odd stadion(helt ok størrelse på den)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker på krogshavn i Langesund, med tanke på beliggenheten, 3 min til vaskeplass, fine muligheter for litt tur utover svaberga osv. dersom det er rent for olje :P

Men 18. okt. funker for meg.

Og ja, er våken vettu, følger med på hva dere gjør!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom akk til å tenke på at det er jo mange store plasser som vi kan evt ha et treff....

Herkules parkeringen(tak og kjeller) men kanskje litt kjipt for de med ekstremt lave biler..

Parkeringen ved odd stadion(helt ok størrelse på den)

 

Parkeringa ved Odd stadion eller kanskje inne på handelsstevne området er jo noen muligheter ja.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og starte tankeboksen.....

 

man har også parkeringsplassen til elefanten ved kjørbekk.

 

Tenker litt også fører vi opp ønskeliste på hvor man ønsker treffet.... Og være litt før det vi var ifjor tror jeg vi er tjent med.

 

en annen måte på incheck av biler, mer systematisk rundt premiering. + andre småting som vi må drøfte litt i fellesskap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at du skal bestille deg pizza med marinert kylling og PEANØTTER på fellesmøte Lars;) kommer aldri til å glemme den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at du skal bestille deg pizza med marinert kylling og PEANØTTER på fellesmøte Lars;) kommer aldri til å glemme den!

 

hahaha:p

 

Det er jo klart man skal ha det : rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg også ha det... DERFOR KUNN DERFOR kommer jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er noe interesse for bilstereodelen stiller jeg gjerne opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det :) hadde jo vært en god mulighet for deg å få reklamert litt !! har trua på krogshavn igrunn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp:) Satser å på å ha en bil el to ferdig til da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres kjempebra ut :) jeg har vel sikkert ikke no bil til den tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen, Ønsker interresse i denne tråden om det er et ønske at vi i telemark arrangerer treff i år. Tiden er knapp, og vi har jo litt erfaring fra i fjor!

Er int. der, så tar vi å kjører igang ett møte å snakker litt videre om dette og ideer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med litt. Har MYE å gjøre for tiden, men kan sikkert bidra med noe om det skulle være noe :) Jeg stiller i hvert fall opp på treffdato ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.