Medlemsinfo Ålesund Lokallag

Anbefalte innlegg

For å få bedre oversikt ved turer, bestillinger, o.l., ønsker vi å lage en fullstendig liste over alle medlemmene i Ålesund Lokallag. Det er ingen innmelding eller avgifter, bare en oversikt.

Alle i Ålesund og omegn som dette berører, vennligst fyll ut vedlagte dokument og mail det til meg på p-ola-s@online.no, eller print det ut og ta med på neste lokallagsmøte.

 

Edit: Lagre dokumentet som ditt eget navn, før du mailer det til meg:)

 

Mvh

Dag Sverre

Medlemsliste.doc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initiativ Daggis..............du kler å være sekretøse : haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..........du kler å være sekretøse : haha :: haha :

 

Ja, bare vent!

Neste møte stiller jeg i kort sort skjørt, tettsitende hvit skjorte og håret satt opp stramt bak.. med briller og pisk... : pisk :

 

Vi kan jo prøve å få litt orden på dette kråkereiret;)

 

Ble nevnt ønsker om regelmessig go-kart kjøring til våren, og jeg håper vi kan få inngått en del rabattavtaler med lokale bedrifter, og få dette på papiret.

 

Ellers vil jeg at folk skal fyre løs med ønsker og tanker, slik at vi kan få mer morro og bedre utnyttelse av det å være et lokallag!

 

Mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ditta va steine bra e Daggis!!!! Litt bedre hvis vi skal på søndagstur en gang.......gokart-kjøring til sommern tror e kan bli sjefs. Men har litt dårlige erfaringa med akkurat det da. Var med på en kjempekræsj for et par år siden,blei heve ut av gokarten å satt plutselig på marka rett etter langstrekket. Men e e konge på å ligge breit med kart da ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahah...breit er ordet!!: ja :

Har blitt et par småskumle starter der ja, ned mot første høyre....da går det som regel over krøn og stein: smil :

Vi skulle jo også tatt oss en ny tur til Molde, banen der var jo diger og herlig! ...såfremt de klarer å ha mer en 4 karter i drift: fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sak på gang på dette allerede. Alle medlemmene som hører inn under oss blir automatisk tilordnet. Liste nås via lokallagssidene. Venter på oppsett fra Andreas Skotner.

 

Bjørnar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en sak på gang på dette allerede. Alle medlemmene som hører inn under oss blir automatisk tilordnet. Liste nås via lokallagssidene. Venter på oppsett fra Andreas Skotner.

 

Bjørnar

 

Okei! ....og DERFOR trenger vi et styremøte snart;)

 

Da antar jeg alt blir ordnet på lokallagssidene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ANTAR jeg også. Men de nye lokallagssidene under hovedklubben har noen begrensninger, og hvor godt det funker mht. medlemsoversikt aner jeg ikke...

 

BH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemsoversikt med bilde av biler finnes også her:

http://www.bgnett.no/~bjornar/audi

 

Jeg kan ikke garantere hvor oppdatert den er, men de som spør blir lagt inn. Foreløpig har jeg ikke sjans å kontrollere om dette er betalende medlemmer...

(Men det er det jeg venter på muligheten til)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GO KART Hadde vert artig :D

Blir det noe kjøring på eidsdal vatnet,vis det blir kald nokk før sommern : rolleyes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en plan om det. Mangler is.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

114 medlemmer i postnummer 6000-6399

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utgår dette siden dere fikk info fra klubben eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.