Stavanger Lokallag: Lokallags gensere/t-skjorter

Anbefalte innlegg

Lokallagsgensere har vi bestilt en gang før og selv kunne jeg tenkt meg en ny en fordi min har krympet noe forferdelig, eller så har jeg vokst noe forferdelig... Hehe..

 

Uansett så lurte jeg på om det var interesse for å få gang på noe sånt igjen? Tenker også da å åpne muligheten for t-skjorter med enkelt påtrykk på rygg med en stavanger lokallag logo eller noe sånt? Så forslag må dere bare komme med ang logo. Om det er en bil, en støtdemper, bamse eller de tre sverd er akkurat det samme, bruk fantasien så finner vi kanskje ut av noe som vi alle liker. Kanskje en kul tekst også her?

 

Uansett, er det interesse for dette?

 

Mr. Roulund: 2 gensere og 4 stkjorter

Mr. Lønning: 1 genser og 2-tskjorter

Mr. Amundsen: 2 genser og 1 t-skjorte

Mr. Andreassen: 1 genser og 2 t-skjorter

Mr. Risan: 1genser

Mr. Egelandsdal: 1 genser

Mr. Juvkam: 1 genser og 1 t-skjorter

Mr. Berentsen: 1 genser

Mr. Hunshammer: 2 gensere og 2 t-skjorter

Mr. Olsen: 1 genser og 2 t-skjorter

Mr. Torgersen: 1 genser og 1 t-skjorte

Mr. Munstad: 1 genser

Mr. Kleppe: Tipper 1 genser og 2 t-skjorter

Mr. Selle: 1 genser og 2 t-skjorter

Mr. Holgersen: 1 genser

Mr. Jessen: 2 gensere

Mr. Serigstad: 1 genser og 2 t-skjorter

 

Totalt ca.: 20 gensere og 21 t-skjorter :D

 

Dette er bare ca. tall som eg he tolka fram t nå og ikke noe bindene. Sånn at jeg har litt oversikt. Hehe..

 

Litt mer info om genserene (klippet og limet):

 

Beskrivelse

Hettegenser med kontrastsømmer og snorer. 2-lags hette og lycra i alle ribber.

 

Kvalitet

65% bomull / 35% polyester.

 

 

 

Farger som blir aktuelle:

 

Brun

brun.jpgMarine

marine.jpgOffwhite

offwhite.jpgOrange

oranger.jpgRød

rd.jpgSort

sort.jpg

 

Genserene vil bli levert i størrelsene XS-S-M-L-XL-XXL. Regner også det blir aktuelt med damestørrelser. Jeg skal nå ha en til madammen i hvert fall. Hehe..

 

Oppdatert med priser!

 

 

Brodert med logo på bryst og rygg, med stavanger lokallag.

 

Genser: 450kr pr.stk

 

Navn på genser: 100kr

 

T-skjorte 125kr

 

Dette er inkl. mva og frakt.

 

Antall 10-49 min bestilling 10stk, denne har vi klart ganske bra syns jeg.

 

Har gjort en fin deal Willy Berg Grafisk om at vi bruker Mjøsa lokallag sine broderingskort og betaler kun 750kr for endring av Mjøsa til Stavanger. :) Da slipper vi en avgift på 4200kr på å lage nye broderingskort.

 

Alle lages med offisiell klubb logo og font i skrift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e klar for t-skjorta og nye genser! Min e for liden nå!

 

Hvis me tenke på ha ein logo så burde me hatt di 3 sverdå syns eg:) Men egentlig så syns eg d e greit nok med bare "VW Audi Club, Stavanger Lokallag". Trenge me någen logo lissom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e med på genser og ett par t-skjorter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje eg og sko fått meg ein nå då! ;) Gjekk i vasken sist me sko bestille for min del1 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e med på genser og ett par t-skjorter :)

 

What he said :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me på ein genser eg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What he said :)

 

Eg trenge og nye kler :) Så eg og e me

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at det virke som om det e litt respons.. Kan ikje folk skriva opp eventuell kor mange gensere/t-skjorte de ønske sg så eg får et ca. antall å spør ette når det gjelde pris? Så ska eg legga det t i første post.. :)

 

Har sendt mail på pris på 10-20 gensere og 20-30 t-skjorter... Tror vi vil havne der en plass, tror dere ikke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil ha ein marineblå genser i str. XXL, å 2stk t-skjorter:) Ka farge komme t-skjortene i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 Røde genser i xxl og 1 Tskjorta takk:-D!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen e disse i størrelse egentligt? Usikker på ka størrelse eg ska velga te min stoore kropp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du passe nok fint L itte an har vært i vasken:) Eg gjor den bommerten sist gang, L passa heilt t eg vasktan:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kun tenkt meg sort xl genser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og sko hatt meg ein lokallagsgenser og noge tsjorte.

Lure på om eg sko slått til på ein oransje : smil :: rock :......Neeeeeei, det må nok bli svart vil eg tru...HEHE ;)

 

Så då ønske eg :

1 svart lokallagsgenser, størrelse M

2 hvite tsjorte, størrelse M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at det virke som om det e litt respons.. Kan ikje folk skriva opp eventuell kor mange gensere/t-skjorte de ønske sg så eg får et ca. antall å spør ette når det gjelde pris? Så ska eg legga det t i første post.. :)

 

Har sendt mail på pris på 10-20 gensere og 20-30 t-skjorter... Tror vi vil havne der en plass, tror dere ikke? :)

 

Kor bestille du fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik, du glømte skriva størrelse : rolleyes

 

Eg tar gjerne:

1 rød lokallagsgenser i størrelse L

1 tskjorta i størrelse L

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjå der ja, ennå fleire..

 

He ikje fått svar på mailen eg sendte ennå. Regne med den kjeme i begynnelsen av ugå. mest sannsynlig blir det bestilt i frå et firma som heite WBG - Willy Berg Grafisk. Ein i klubben som jobbe der.

 

Pris på genser og t-skjorte he eg ikje fått ennå så den må ventas litt med. Legge alt info ud me ei gong eg fer det på mail så dokke blir oppdaterte. :) Ein ting me komme til å gjer er at 50kr pr.genser går i lokallagskassen. Selv skal eg ikje ha någe for å få detta til å skje. Så har me litt midla til å finna på ting itte kvert som tiå går. :)

 

Kossen farga t-skjorten blir levert i veit eg faktisk ikje, men med tanke på at det blir ei standard t-skjorta så regne eg med at kjeme i de fleste farga og størrelsa. :) He spurt om å få eit par prøve eksemplara sånn at me veit litt halvveis kå me he å gå itte når det gjelde størrelse. Då komme eg til å ta de med på lokallagstreff så fort eg får de. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og vil ha nye genser og ett par t-sjorter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E me på ein genser eg og Kjell!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ta to gensera og to t-skjorte i str. M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e vel M eg og, pleie vær det, men får du tak i vareprøver så må det nesten prøvast :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett meg opp for en stk. brun genser i størrelse LE (liten elefant)....... Eller på norsk: XXXL.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.