Streetmeet, Årnes, Nes i Akershus.

Anbefalte innlegg

For de som ønsker og har muligheten har en kompis av meg invitert masse folk til streetmeet, Utta for Rema 1000 på Nedre Haga vei, Årnes. Det hele starter Fredag 16.okt, og står oppført fra kl 21.00 på fredag, og varer da til lørdag eller så lenge folk ønsker å holde på.

 

Facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=146581371529&ref=nf

 

Kart med kjøre beskrivelse fra Oslo: http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=cNkFcSTwf4XdcwBv4q#lat%3D6664600.84992%26lon%3D639957.88501%26zoom%3D10%26layers%3DB0000%26poi%3Dtrafikk%26route%3Da_10000013285%26route%3Da_2206355%26routeType%3Dfastest%26tab%3Droute

 

Kart fra Minnesund: http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=cNkFcSTwf4XdcwBv4q#lat%3D6671488.07878%26lon%3D643917.96045%26zoom%3D11%26layers%3DB0000%26poi%3Dtrafikk%26route%3Da_10000674007%26route%3Da_2206355%26routeType%3Dfastest%26tab%3Droute

 

Håper så mange som mulig har muligheten til å komme:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der tidligere i år.. (april?), var bra oppmøte og masse morro! :) Kommer i år med volvon ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir like mye morro denne gangen som sist. Håper det ikke blir for kaldt, men at alle har med seg bra humør:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp denne gangen også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper alle som kommer tar med seg masse venner og kjente så det blir et treff og minnes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, var bra oppmøte sistgang. Satser på minst likebra nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LITT OPPDATERT INFO 13. OKTOBER

 

Ca 300stk har svart ja til at de kommer på treffet, ca 600stk har svart at de kanskje møter opp og ca 1100stk har ikke svart enda Wink Pluss at det er flere fra forskjellige forumer som har sagt at de kommer..

 

Virker veldig som at dette treffet slår mange forventninger og andre treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vart da jaggu meg mange å men det er jo typisk at snuten skal komme å ødelegge da selvfølgelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vart da jaggu meg mange å men det er jo typisk at snuten skal komme å ødelegge da selvfølgelig!

 

Var den boraen din? Glana hver gang du putra forbi ;)

Utrolig pen bil du har :) lettere missunnelig ja..

 

Hvis noen la merke til det så var jeg en av de utrolig kule guttene med BF eller bjørnefitte om det var noen som faktisk lurte;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var den boraen din? Glana hver gang du putra forbi ;)

Utrolig pen bil du har :) lettere missunnelig ja..

 

Hvis noen la merke til det så var jeg en av de utrolig kule guttene med BF eller bjørnefitte om det var noen som faktisk lurte;P

 

Det var boran min ja :) Alle kjørte jo rundt på sommerdekk jo og jeg putra rundt på vinterhjul : haha :

tusen takk for hyggelig ord!

 

Hva slags bil kjørte du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte en ganske så veldig orginal passat 01 stv.. lite spennende, det eneste som skiller seg ut er vacn klistremerket i siderutene bakerst.. ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte en ganske så veldig orginal passat 01 stv.. lite spennende, det eneste som skiller seg ut er vacn klistremerket i siderutene bakerst.. ;p

 

Okei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bra med oppmøte ja! Er det noen her som kjørte den strøkne gamle 90'n? En grønn en. Synd det at purken kom, men det er standard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet kommer alltid når morroa er på topp..

Ingen her som tok bilder av treffet som de har lyst å legge ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.