PROSJEKT: Nytt Prosjekt.... Keko's Golf II

Anbefalte innlegg

Skjer det noe mer nå da Keko?

Lenge siden en oppdatering nå.

Blir det mye jobbing med Poloen for tiden kanskje.....?

 

Det er sant det. Har vært litt jobbing med poloen også. Byttet alt av pakninger på den. Nå går den fint.

Jobbet også en del med bilen til Tellef. Den haddde ikke noe godt med seg selv. Den sto bare der og tok opp plassen. Nå er den på veien igjen.

Tenk dere - Audi 90 2,2 Turbo med komplett tenningssystem fra polo 1,3 motor. :)

Rune er også godt i gang med å sette sammen quattroen og golfen...

 

Snart blir det god plass på verkstedet! Kanskje jeg må ha meg enda en prosjekt! (tror nok ikke det)

 

Golfen min er nå klar til å trekke nye ledninger til anlegget. Skal ut idag og hente meg en ny mønster mono forsterker fra Kicker (kx 600.1). Skal bruke Kicker kx 350.1 til frontsettet foran som er Kicker 6.25. Bak skal jeg inn med 2 stk. 12" Kicker. Skal spille syktbra....

Bilder og mer info kommer snart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Montert nokre karosseridelar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på en liten inspeksjon i garasjen tidligere i kveld og det er ikke gjort særlig mer enn det som er vist på bildene.

Noen lykter hadde kommet på plass så jeg, Kanskje noe annet også som jeg ikke la helt merke til. Du får bare føye til noe om det er noe jeg har glemt Keko... : rolleyes

 

Jo..... Den feiteste av de feite Kicker strømkabel var på vei inn bilen.

 

Ellers så ser det ut til å bli veldig bra. (som vanlig) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, helt konge!! Stå på!

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen lykter hadde kommet på plass så jeg, Kanskje noe annet også som jeg ikke la helt merke til.

 

Jo..... Den feiteste av de feite Kicker strømkabel var på vei inn bilen.

 

 

 

Jepp... Strømkabelen er den største som jeg kunne skaffe. Kanskje jeg skulle søke rekvisisjon hos NSB for å låne noe strøm hos dem. Har også begynt å dempe bilen med asfaltplater.

Nye frontlykter er også på plass. MERK: m/ angel eyes

FKFSVW083-GOLF-1-OG-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjedd noe mer med bilen din keko..

spent på å se hvordan dette bygget blir..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dessverre stått ganske stille i det siste. Hadde masse andre ting som måtte gjøres ferdig.

Bilen er ferdig dempet, senkesett er på plass, nye instrumenter med tur-teller, midtconsollen med diverse instrumenter og noen andre småting er på plass.

Har ventet på stylinga nå en stund. Meste parten er på plass og blir lakkert til helgen.

 

Bilder kommer snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hørtes arti ut må jeg si..

hva slags styling er det du har tenkt å bruke da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at du ikke ligger på latsiden Keko, kom igjen å oppdater oss andre nå. Jeg vet jo hvordan ståa er, men det er nok andre nyskjerrige her ;)

 

Du må jo ta bilder under oppbyggingen. Fronten er vell finito finale?

 

Pics Pics.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har sagt før så var jeg litt opptatt med mye rart. Derfor hadde jeg prioritert lite prosjektet mitt. Men har ikke ligget på letsiden heller. Det har skjedd en del siden sist. Her er det noen få bilder:

 

Fronten er på. Skal ha klarglass lykter i fangeren etterhvert, men litt dyrt enda.

 

Sideskjørt er også på plass:

DSCF0345 (600 x 450).jpg

DSCF0346 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksosen er også montert. 4"

 

 

Lexuslyktene er også på plass...

DSCF0351 (600 x 450).jpg

DSCF0353 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommer felgene er også klare:

 

 

Hjemme laget understell til 4-punkt stoler:

DSCF0349 (600 x 450).jpg

DSCF0357 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut dette : ja :

Gleder mag til å se flere bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bakluka på plass også...

DSCF0365 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult....

 

Du fortsetter å ha lexus og, det begynner og å bli litt kult av deg: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags frontfanger har du brukt der? Tror det blir fint med klarglass i fangeren!

Synes du burde lakkere gitteret i fangeren i samme farge som grillen, så blir det ikke fargekræsj i fronten. Blått/sort/to forskjellige blanke... Tror også at åpningene da vil se mindre ut og mer diskré, slik det er nå synes jeg det er større blikkfang enn lyktene.

Bare et forslag fra hva jeg tror kunne vært fint. : ja :

 

( Neste gang du får lakkert en bil bør du/lakkereren maskere bedre i hjulbuene :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags frontfanger har du brukt der? Tror det blir fint med klarglass i fangeren!

Synes du burde lakkere gitteret i fangeren i samme farge som grillen, så blir det ikke fargekræsj i fronten. Blått/sort/to forskjellige blanke... Tror også at åpningene da vil se mindre ut og mer diskré, slik det er nå synes jeg det er større blikkfang enn lyktene.

Bare et forslag fra hva jeg tror kunne vært fint. : ja :

 

( Neste gang du får lakkert en bil bør du/lakkereren maskere bedre i hjulbuene :P )

 

Utrolig hva du ser du Kenneth :D

 

Jeg har sett på bilen nå i flere dager og har ikke lagt merke til noe selv. :cool:

 

Bilen ser mye bedre ut i virkeligheten, enn på bildene.

 

Jeg liker fronten slik den er jeg, men nå ser ikke jeg på slike detaljer som du nevner om fronten Kenneth. Digger fronten jeg. Men skulle det blitt gjort noe med fronten/gitteret så er jeg veldig enig med deg Kenneth!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet hvilke "feller" som er lett å gå i når man driver med sånt. Og det er jo alltid enklere å kommentere andres enn å gjøre det riktig selv :o

 

Når det gjelder fargene så synes jeg det er viktig at det ikke bare er tilfeldig. "Litt sånn her og litt sånn der, så finner man noe annet og kliner på der så blir det sikkert bra!" Det bør være estetisk og gjennomtenkt. Etter hva jeg kunne se var det ikke noe annen plass på bilen med slikt gitter, (om det ikke kommer det på bakfangeren etterhvert) og da tror jeg det blir mer gjennomført å gi den en farge som allerede er brukt. Jeg synes også at det er fett med mørke farger lavt på bilen, men ikke arrester meg på dette for det kan hende jeg kommer til å gjøre akkurat det motsatte der på en av bilene mine selv! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra dette Keko :) bra noen tør å ta plast fetisjen helt ut på golf 2 :) bare få det tekniske til å følge opp skallet da :) Lykke til... når er jomfru-turen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keko......?

 

Updates! Dette går unormalt tregt til deg å være : smil :

 

 

Show us some new pics.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide med litt oppdatering. Det har gått litt treigt her i huset grunnet mange ting på en gang. Bilen har begynt å ta form sakte men sikkert. Endelig kom bakfangeren også etter 4 måneds venting. Den skal leveres til lakkering imorra. Dekoret og anlegget er også på plass. Her er det noen bilder:

DSCF0437 (600 x 450).jpg

DSCF0439 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et par til...

 

Det siste bildet er bare for gøy. Måtte bare prøve hvordan det ser ut. Bakluka skal lakkeres på nytt..

DSCF0440 (600 x 450).jpg

DSCF0441 (600 x 450).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.