enda en liten offtopic tråd

Anbefalte innlegg

tenkte at vi kunne prøve oss på en slik en i molde også.... prate fast og løst om alt mulig...

 

slik som at vinteren er på vei... ( quattro føre) osv... hehe : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte at vi kunne prøve oss på en slik en i molde også.... prate fast og løst om alt mulig...

 

slik som at vinteren er på vei... ( quattro føre) osv... hehe : rolleyes

 

håpa at snøn ikje kjem rikti enda... litt fortili d ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va en tur oppe på setera over skarstua for ett par dager siden. ganske fiint og hvit der.. hehe.. :);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d la c kvitt me hagel her i sta... må nok bere finn fram vinterdekka å få dem på felg snart:):) samt få satt bort coradon:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff ja.. Kjørte over nordbyen i sta, og der va d GLATT på mine ganske utslitte sommerdekk! :P Må vell få lagt sa vinterdekka på felg snart ja.. Og så va d ei kjerring som greide og rygge inn i fronten på bilen min idag! Yeeej.. Knekte feste på frontangeren me hjulbuan, bulka/skrapa skilt, å nåkka små bulka og ripa atme skiltet. :@ Flott start på vinteren! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff ja.. Kjørte over nordbyen i sta, og der va d GLATT på mine ganske utslitte sommerdekk! :P Må vell få lagt sa vinterdekka på felg snart ja.. Og så va d ei kjerring som greide og rygge inn i fronten på bilen min idag! Yeeej.. Knekte feste på frontangeren me hjulbuan, bulka/skrapa skilt, å nåkka små bulka og ripa atme skiltet. :@ Flott start på vinteren! ;)

 

bli ikje mykjy igjen av biln din om d forsette slik gjenom årets vinter da:o usja, men va lei denj da... aldri nåkka kjekt når sånt skjer : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle lufte corradon en litt tur til molde i dag på en av dens siste tur i år. sola skinte å me så og si tørre veier, lovde alt bra:)

men kom jammen me ikje lenger en t hjelset da d sa... ja d vart ulyda for å sei d slik.. (spelte høg musikk så d va rart e haur d i hele tatt: rolleyes) ene drivakselen hadde fatiskt løsna frå girkasså å drivknutå va d fint lite igjen av: mad :

så da ble denj slept ned på vorpenes, mens jeg tok noen telefoner og fikk lånt meg henger:)

takk til bror for redningsbil og onkel for lån av henger, enda hanj ikje va heme: rolleyes

da blir d nok en stund til dere får se Randolf på veien igjen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var litt lei da. men se positivt på det. du har en hel vinter på og fikse den :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var litt lei da. men se positivt på det. du har en hel vinter på og fikse den :o

 

var ikke så stor nedtur:) hadde vært kjedligere på en sommerdag...

corradon komme nok ikke fram igjen til våren heller:o litt små lei av den no så da setter jeg den bort en stund, mens e kan samle mykjy snack t denj i mens: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d samme skjedde med me å vidar! bære at d va i storgata : bh : kjipt! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke så greit nei!

 

er det noen her som skal være med på markeringen til hansi da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åhoi!

en trå som har gått me husvogn færbi!

ka arti!

ka sher?

jau, har fått ripe i caravelle'n!

men men!

ska e trøkke kjøp????

vætkje!

å dæven e e go på slek offtopic prat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. joa.. fint med slikt!

 

fått dilla på ebay i. men spare jo faktisk peng der..

 

bare og sette igang me praten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay e farlie greier!!! der ryk lønna fort !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fredag! kem ska drekke c full!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fredag! kem ska drekke c full!

 

e vil e vil!

anngående ebay så e d farli ja! vertfall når d sett an å å plutseli bestille ting! gler me t vi får pakkå leif! steike me ti ka vi ska ta en vals!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... kjøpte me en audi modell bil derifra. 1 euro. greit nokk det. pakka kom, og den va ca 20x25x20cm og oppi der lå en 3 cm lang modell bil... litt ironisk men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... kjøpte me en audi modell bil derifra. 1 euro. greit nokk det. pakka kom, og den va ca 20x25x20cm og oppi der lå en 3 cm lang modell bil... litt ironisk men...

 

hehe... denj va fin!

no ska d etas taco å byggas lego: smil :

 

roli i dag, men i går va d show...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huset fult av små unga her. så no e d baking for full guffe. også bli det lekeland etterpå om det er åpent. fint og være "hobby" foreldra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag ha e ån leif vorre på fjelltur:) nydli ver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om en plass jeg kan få lagt om nokken dekk på felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om en plass jeg kan få lagt om nokken dekk på felg?

 

øverland fikser vel dette =)

 

skal selv få dette utført oppe med ford: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øverland, er det de som er vedsiden av bilxtra? isåfall skulle de ha 800 kr for og legge om. dyrt synes no i. når i kjem med 4 løse felger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øverland, er det de som er vedsiden av bilxtra? isåfall skulle de ha 800 kr for og legge om. dyrt synes no i. når i kjem med 4 løse felger....

 

stemme d jah!

ja d va nå litt av en pris!: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.