#251 Skrevet Desember 27, 2010 va du å såg på stripping igår da frode? hehe He he, nei d va i som sto for strippinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Desember 28, 2010 He he, nei d va i som sto for strippinga hehe, såppas ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Desember 28, 2010 ååh da jekk e ikkje glipp tå nå lell.! har e sett før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Desember 28, 2010 ååh da jekk e ikkje glipp tå nå lell.! har e sett før! haha! du har vell minner frå forgje gang asså juppi:D 2 nye vinterdekk og "litt" fyrverkeri også på plass: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Desember 31, 2010 godt nytt år!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Januar 20, 2011 nåkken som ha bynt på julegavånj da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Januar 20, 2011 nåkken som ha bynt på julegavånj da? Har igjen 2 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Januar 21, 2011 ikkje dåli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Januar 21, 2011 nei d må e sei va sprekt Frode:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Januar 21, 2011 ønska me ny bensinpumpe snarest!!! min tik visk kveld idag..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Januar 21, 2011 Har igjen 2 stk ....som ikkje e åpna enda ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Januar 24, 2011 Emilio har tjukaste pipå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Januar 25, 2011 ....som ikkje e åpna enda ja d va egentli bære slappt.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Januar 25, 2011 d va egentli bære slappt.! ja d va bra slapt! mestå litt uforskamma au... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Februar 2, 2011 idag ha fuglan kvitra som d skulla vorre vår! no ha dem blitt tåtulla...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Februar 2, 2011 Kvittra fugel'n din altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Februar 2, 2011 Kvittra fugel'n din altså? hele tia! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet April 2, 2011 no går e å legg me.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet April 25, 2011 no går e å legge me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Mai 2, 2011 nokken her som skal på kino på onsdag da? fast and the furious 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Mai 2, 2011 i ska vertfall! trur d blir full kino sal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mai 2, 2011 va ikke så mange plassa som va tatt i går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mai 2, 2011 e det du som kjører den mørke sedanen her på øya? som brommer ganske så fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mai 2, 2011 nope, morten varhaugvik det. min står uten skilt siden jeg ikke har lappen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mai 2, 2011 tenkte jeg skulle se den i helga heller jeg, håper det er mer plasser ledig da:p hvem kjører en sølv/grå s4 på aukra? så den idag, da jeg va der i rundt hal 4. hørte hvertfall dumpventilen skikkelig:p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...