Anbefalte innlegg

Må man være medlem for å kjøre utpå banen? Eller holder det med at man bet 200 kr for kjøringa eller hva det var.. Er en her som har kjøpt S8 så skal spørre om han har lyst til å komma...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg fant ut her at man må ha bet medlemskontigenten for 2005 først... Så da skal jeg høre.. Ypperlig mulighet for å bli medlem da.. ;) Kan man betale det oppå der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det går, har gått på andre treffa iallfall?

Noen herifra med S8 : ja : ??

 

Send meg en pm a, ble nysgjerrig jeg. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Be-4-you treffet den 15/1 ble avlyst! Var vist bare is overalt...

 

Hebbe hadde også sagt at banen skulle spares til VW Audi klubben:D

 

 

 

 

Hoi!!

Angående din -90Q!!

-Er`n fortsatt til salgs???... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Äntligen framme vid Tempelseter Hotell. Underhållande väg från Eggedal till Tempelseter.

 

Dags att sova nu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Äntligen framme vid Tempelseter Hotell. Underhållande väg från Eggedal till Tempelseter.

 

Dags att sova nu.

 

 

Sku jeg gjort også. Reiser litt før 7.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøtt ja. : rolleyes

Akkurat hjem igjen nå.

Kongetreff. :D:tilber:: ja :

Dere som ikke var der kan angre dere. :nana:

Kjempefin bane og veldig bra forhold.

Mye gromme biler. :D

Var gøy med quattro og piggfritt. Vil ikke tenke på hvordan det var med ispigg. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøtt ja. : rolleyes

Akkurat hjem igjen nå.

Kongetreff. :D:tilber:: ja :

Dere som ikke var der kan angre dere. :nana:

Kjempefin bane og veldig bra forhold.

Mye gromme biler. :D

Var gøy med quattro og piggfritt. Vil ikke tenke på hvordan det var med ispigg. :D

 

Med ispigg hadde vi sikkert ikke havna en tur i kanten.. :D Mye glatt utenfor sporene noen steder.. Men moro var det helt klart! Fikk jeg lyst på quattro igjen... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med ispigg hadde vi sikkert ikke havna en tur i kanten.. :D Mye glatt utenfor sporene noen steder.. Men moro var det helt klart! Fikk jeg lyst på quattro igjen... : bh :

 

Sånn omtrent... ;)

IMG_0369.jpg

 

Tror det nesten hadde vært kjedelig med motoren min, nå fikk jeg lekt meg skikkelig. :D

quattro 2 the people.... : ja :

IMG_0360.jpg

 

Og A3 1,9tdi "Leif" versjon. :tilber:

IMG_0362.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble da et par bra bilder da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble da et par bra bilder da.. :)

 

Yepp, du er flink. :)

Har noen til men orker ikke legge de ut, enda iallfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøtt ja. : rolleyes

Akkurat hjem igjen nå.

Kongetreff. :D:tilber:: ja :

Dere som ikke var der kan angre dere. :nana:

Kjempefin bane og veldig bra forhold.

Mye gromme biler. :D

Var gøy med quattro og piggfritt. Vil ikke tenke på hvordan det var med ispigg. :D

 

Veldig gøy å høre at forholdene var bra (not). Spesielt etter å stått på for å få bilen klar, og alt var på stell, men ingen ville være med og kånemor la ned forbud mot å reise alene. Hadde gledet meg til dette lenge, men, men.... Får oppleve dette gjennom dere som var der, les: LEGG INN BILDER!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig gøy å høre at forholdene var bra (not). Spesielt etter å stått på for å få bilen klar, og alt var på stell, men ingen ville være med og kånemor la ned forbud mot å reise alene. Hadde gledet meg til dette lenge, men, men.... Får oppleve dette gjennom dere som var der, les: LEGG INN BILDER!!!

Hørtes ikke bra ut. Reis nå. ;)

Tror muligens jeg drar opp igjen i morgen såpass gøy at jeg må prøve på det om jeg orker. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ikke bra ut. Reis nå. ;)

Tror muligens jeg drar opp igjen i morgen såpass gøy at jeg må prøve på det om jeg orker. : rolleyes

 

 

Sku tenkt litt før på det vettu.. Så kunne jeg ha leid prøveskilt på gamlejetta'n som står her.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i går, bra treff ja, masse biler, folk og frisk kjøring!! Her er et par bilder:

IMG_0983.jpg

IMG_0995.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg omsider hjemme igjen, etter 15 timer i en Golf 1 1.1 sittende i en bøttestol verker det nå i hele kroppen, kolonnekjøring og stengte fjell er no dritt.... Må sove nå skal på jobb snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik så banen ut.

(Banen er tegnet opp ut fra sporloggen på en håndholdt GPS).

31090546.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag ber om ursäkt att min Golf inte levde upp till förväntningarna. Mest besviken är jag själv. :-|

 

Men det var en trevlig helg trots detta.

 

Jag återkommer lite senare idag med en rapport om varför det inte fungerade som det skulle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke styret, og alle andre involverte for ei kanon-helg!!! Bedre kan det ikke bli. Banen=Super Hotell=Super Mat=kjempebra Pris for morroa= kjempebra!!!!!

Bedre kan det ikke gjøres.

 

Og for dem som ikke kom på banen før etter kirketid søndag: Dere mista det som Hebbe sa var tidenes beste bane. Bare synd det mildveret kom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.