Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer og kjøpe meg r32 front & bak til min VW Golf 4, 2001 mod.

lurte på om noen av dere viste hva Møller tar for disse ? og evt. hvor jeg ellers kan bestille ifra, vurderte å kjøpe fra srs-tec.de men var litt i tvil.

 

jeg har også snakket med en annen fra Tromsø som kjører en stylet golf, han anbefalte meg og holde meg unna glassfiber styling , noen spesiell grunn for dette ?

 

og sist men ikke minst, er det noen som vet hvor det er "billigst" og lakkere her i byen, men enda få et bra resultat ? vurderte og ta meg en tur rundt om kring på de forskjellige lakkeplassene her i byen å høre på priser osv. men tenkte å spørre dere først.

 

Mvh

Joakim Ringjord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan og kjøpe fra tmtuning.com prisklasse: dyrt for det originale. Men for kun stylingen på min bil endte eg vel på en 10000,- ca (uoriginalt) så kommer jo ny eksos i tillegg med tanke på bakfangeren.. Hos møller koster vel fremfangeren rundtom 7000, bakfanger ca 9000,- om jeg ikke husker helt feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.