#1 Skrevet Oktober 19, 2009 Hei, Noen som kan hjelpe meg å få sendt noen felger fra Dokka til Stavanger/Rennesøy? Selger gidder ikke sende: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=130995&postdays=0&postorder=asc&start=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2009 De ble solgt å hentet for en time siden Jeg hadde avtale med en her på forumet som skulle hente de for meg,men glemte hele greia da jeg fikk streptokokk-infeksjon i halsen å lå sengeliggende nesten hele forrige uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2009 Æsj Synd, da disse hadde vært knall på "dieselraketten" min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2009 De ble solgt å hentet for en time siden Jeg hadde avtale med en her på forumet som skulle hente de for meg,men glemte hele greia da jeg fikk streptokokk-infeksjon i halsen å lå sengeliggende nesten hele forrige uke Var det disse jeg egentlig skulle hente for deg, Pål? Isåfall, da hadde jeg ikke sendt de til deg, men snarere beholdt de selv: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2009 Var det disse jeg egentlig skulle hente for deg, Pål? Isåfall, da hadde jeg ikke sendt de til deg, men snarere beholdt de selv: smil :Jepp,hehe stygt redd for at du hadde "mista" de på veien eller noe slikt ja Var sengeliggende omtrent hele forrige uke så de felga her var ikke akkurat første pri. på "things to do" lista mi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2009 jeg har sånne liggende:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2009 jeg har sånne liggende:P til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2009 ja kan da selge de:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2009 ja kan da selge de:D Tilstand? Bilde? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2009 Tøffe felger! Jeg vil også ha! hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2009 Tøffe felger! Jeg vil også ha! hehehe Jeg kjøpte de som Kim-Patrick hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg kjøpte de som Kim-Patrick hadde Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...